TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Europejska Komisja Turystyki (ETC) przedstawiła kampanię promocyjną "Otwórz się na Europę".
reklama
Kampania została zaprezentowana 1 czerwca podczas Walnego Zgromadzenia ETC w Algarve, którego gospodarzem jest Turismo de Portugal. Dając przykład, szefowie europejskich narodowych biur turystycznych spotkali się osobiście po raz pierwszy od wybuchu pandemii, aby pokazać gotowość Europy do ponownego uruchomienia podróży i turystyki.
Kampania, prowadzona przez ETC i współfinansowana przez Unię Europejską, przy wsparciu ponad 30 destynacji i marek turystycznych, będzie rozwijana w całej Europie, w miarę zmniejszania restrykcji i otwierania się krajów na podróże. Wielka Brytania i Niemcy są pierwszymi rynkami, na których kampania rozpocznie się w połowie czerwca. Będzie ona kontynuowana przez całe lato i ma dotrzeć do 26 milionów potencjalnych podróżnych w całej Europie.
Ta wielokanałowa kampania cyfrowa ma na celu zwiększenie zaangażowania online i upewnienie potencjalnych turystów, że ośrodki i firmy turystyczne w Europie wdrożyły wszystkie niezbędne protokoły sanitarne i są otwarte dla odwiedzających. W jej ramach, ETC i partnerzy opracowali stronę OpenUpToEurope.eu, która ma być punktem kompleksowej obsługi dla osób rozważających plany podróży na lato 2021. Będzie ona zawierała najnowsze aktualizacje i informacje o doświadczeniach podróżniczych, z których konsumenci mogą korzystać w Europie tego lata, ze szczególnym uwzględnieniem przyrody, kultury i doświadczeń gastronomicznych. Na stronie znajdą się również praktyczne wskazówki i porady dotyczące podróżowania po Europie, w tym ważne informacje na temat unijnego cyfrowego certyfikatu COVID oraz europejskiej turystycznej pieczęci bezpieczeństwa Covid-19.
Europejskie destynacje, firmy turystyczne są gotowe do zapewnienia podróżnym harmonijnego i harmonijnego doświadczenia, którego tak długo brakowało. Kampania będzie zawierała wszystkie informacje, których turyści pragną i potrzebują podczas planowania letnich wyjazdów, ponieważ wspólnie pracujemy nad zachęcaniem do bardziej odpowiedzialnej i zrównoważonej turystyki. - powiedział prezes ETC i Turismo de Portugal, Luis Araujo.
Rozpoczęcie tej kampanii odbywa się chwilę po tym jak najnowsze badania ETC pokazują, że wielu Europejczyków ma nadzieję na letni wyjazd, a większość z nich (56%) planuje wakacje do końca sierpnia 2021 roku. Spośród tych osób, 49% jest skłonnych do podróży do innego kraju europejskiego, co daje nadzieję wielu europejskim destynacjom. Wśród tych, którzy najwcześniej wybierają się w podróż, 9 na 10 osób ma już zaplanowane konkretne daty wakacji, a większość ankietowanych planuje wyjazdy w lipcu i sierpniu (46%).
Oficjalni partnerzy strategiczni kampanii "Otwórz się na Europę": Air Dolomiti, Andalusia Tourism Board, Booking.com, Catalan Tourist Board, Autonomiczny Rząd Katalonii, Miasto Kraków, Miasto Łódź, Miasto Warszawa, Costa del Sol Tourism Board, Czech Tourist Authority - CzechTourism, Deutsche Bahn, Donegal County Council County House, Lifford. Co. Donegal, eDreams ODIGEO, Fairbnb. coop, DZT, Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna, Hilton, IHG Hotels & Resorts, Maramures, NH HOTEL GROUP, BB nightjet, Piemont, Polska Organizacja Turystyczna, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna, Slovenian Tourist Board, Swedish Lapland Visitors Board, Szczecin, Visit Luxembourg, VisitDenmark, VisitFLANDERS, VisitPortugal, VISITWallonia.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami