TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations oraz członek zarządu Wakacje.pl, otrzymała tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii branżowej Sport/Hobby/Turystyka w konkursie organizowanym przez portal Mediarun.com.
reklama
Jest mi niezmiernie miło, że nasza ciężka praca została doceniona. Nagrodę dedykuję całemu zespołowi Departamentu Marketingu Wakacje.pl, który był w pełni zaangażowany w rebranding naszej marki, a także zarządowi na czele z prezesem Wakacje.pl Dariuszem Górznym, który szczególnie wspiera działania marketingowe. To ogromne wyróżnienie nie tylko dla mnie, ale dla całej firmy - mówi Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations w Wakacje.pl.
W maju tego roku spółka zaprezentowała markę Wakacje.pl po rebrandingu oraz przeprowadziła kampanię wizerunkową. Za koncept i wdrożenie identyfikacji wizualnej odpowiadała agencja BNA. Wprowadzeniu na rynek odświeżonego logotypu towarzyszyła kampania reklamowa "Czas na prawdziwe wakacje".
Po ponad roku nieobecności w mediach w maju 2021 Wakacje.pl jako pierwszy brand turystyczny po szczycie pandemii ruszyły z szeroko zasięgową kampanią reklamową - zaznacza Katarzyna Walczak.
Organizatorem konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wydawca Mediarun.com - serwisu, który od kilkunastu lat informuje o trendach w marketingu. W tym roku odbyła się dziesiąta, jubileuszowa edycja konkursu. Jak dotąd wzięło w nim udział prawie 800 osób, a ponad 160 zostało nagrodzonych. Zgłoszenia są oceniane przez jury w dwóch etapach - pierwszy to wstępna ocena elektroniczna, drugi to spotkanie sędziów i głosowanie. Nagrody wręczane są w czasie uroczystej gali, która w tym roku odbyła się 17 listopada w hotelu Crowne Plaza w Warszawie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami