TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-09-27 - Niskokosztowi przewoźnicy ukarani

Wizzair i Ryanair zostali ukarani przez węgierskie władze za niewłaściwe traktowanie pasażerów.

reklama


Jak poinformował portal Hungary Today, na Wizzaira została nałożona kara 25 mln forintów (ok. 330 tys. zł) za trudności z kontaktem. Grzywnę uzasadniono tym, że przewoźnik nie informował pasażerów o spóźnieniach samolotu, a także o przysługujących im prawach.

Ryanair został ukarany za 2 loty z Budapesztu do Las Palmas, kiedy to celowo nie zabrał na pokład wszystkich bagażów, a w trakcie pierwszego z nich pasażerowie dowiedzieli się o tym już po lądowaniu. Przy drugim z lotów pasażerowie dostali kilkanaście minut na przepakowanie najpotrzebniejszych rzeczy, a ci, którzy się na to nie zgodzili zostali zmuszeni do rezygnacji z lotu. Ryanair tłumaczył to problemami operacyjnymi. Irlandzki przewoźnik otrzymał 100 mln forintów kary. Wyroki nie są prawomocne, obaj przewoźnicy mogą się od nich odwoływać.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com