TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Popularna sieć fast foodów McDonalds zarabia więcej w dobie kryzysu. Lokale gastronomiczne zaciskają pasa, notują straty, tymczasem McDonalds zapowiada nawet przyspieszenie ekspansji.
reklama
- Mimo symptomów ogólnego spowolnienia gospodarczego, polskiej sieci McDonalds cały czas przybywa klientów - oznajmił Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonalds Polska.
Widać to po wynikach finansowych. Przychody firmy McDonalds Polska, prowadzącej 2/3 z 222 działających w Polsce lokali McDonalds (pozostałe to obiekty franczyzowe), wzrosły w 2008 r. o 15% do 883 mln zł, wobec 769 mln rok wcześniej. W 2008 r. wypracowała 80 mln zł zysku netto, o 34% więcej niż w 2007 r. (60 mln).
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami