TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-04-21 - Wyniki finansowe Wakacje.pl

Blisko 17 mln zł przychodu i ponad 570 tys. zł zysku wypracował w 2004 Portal Turystyczny Wakacje.pl. Firma podwoiła roczne obroty i zyski. Wakacje.pl opublikowały raport finansowy z działalności turystycznej w roku 2004.

reklama


Plany handlowe portalu zakładały osiągnięcie w całym roku progu 16 mln zł przychodu. W rzeczywistości, udało się je przekroczyć o ponad 700 tys. zł i osiągnąć wartość 16 728 tys. zł. Wysokość przychodów Wakacje.pl za rok 2004 w stosunku do roku 2003 wzrosła o ponad 259%, a w stosunku do roku 2002 aż o ponad 522%.

Podobnie optymistyczny jest bilans zysków. Raport końcowy wykazał zysk netto w wysokości 570 tys. zł "To ponad dwa razy więcej niż rok temu i ponad 9 razy więcej niż w 2002 roku" - cieszy się Mariusz Panek, Wiceprezes Zarządu Wakacje.pl "Takie wyniki, osiągane przez kilka lat z rzędu oznaczają, że wybraliśmy słuszną drogę w biznesie i poruszamy się w nim z wielką znajomością branży, a jednocześnie wyważoną precyzją" - dodaje Panek.

Dane analityczne portalu wskazują, że średnia wysokość jednej rezerwacji w roku 2004 wyniosła 4018 zł. Bezwzględnie, największa ilość zakupów finalizowana została za pośrednictwem przelewów bankowych. Operacje tego typu stanowiły w rachunku rozliczeniowym firmy 82,42%. Na drugim miejscu znalazła się płatność elektroniczna za pomocą kart kredytowych z wynikiem 13,14%. Ostatni, jednak ciągle rozwijający się sposób regulowania handlowych należności, to płatność elektroniczna tzw. Transferem. Jej wysokość wyniosła 4,44%.

Z myślą o rozwoju firmy jej właściciele postanowili całość zysku zainwestować w jej unowocześnianie. "Jesteśmy obecnie w fazie rozwoju samej organizacji oraz przygotowań i prób technicznych usprawniających kolejne kanały komunikacji dla naszych klientów" - informuje Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl. - Przyznaję, że ponad 60% wypracowanego zysku przeznaczyliśmy na celowe inwestycje rozwojowe.

Najważniejsze cele rozwojowe firmy w roku 2005 to rozbudowa wielokanałowego Contact Center, rozbudowa systemu CRM oraz podnoszenie zawodowych kwalifikacji zespołu specjalistów, doradców i konsultantów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com