TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna organizuje webinary nt. działań marketingowych online w dobie kryzysu.
reklama
Polska Organizacja Turystyczna od piątku, 15 maja startuje z czterema bezpłatnymi dla uczestników webinarami poświęconymi tematyce działań marketingowych w Google. Do udziału w internetowych seminariach zaproszone zostały regionalne i lokalne organizacje turystyczne, zdobywcy tytuły Polska Marka Turystyczna oraz punkty i centra informacji turystycznej. W jednym ze szkoleń udział wezmą produkty nagrodzone Certyfikatami POT, laureaci konkursu "Na wsi najlepiej - 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej" i konkursu "EDEN" (turystyka zrównoważona).
Zależy nam na tym, by wspierać branżę w tym trudnym czasie i pomóc jej zaadaptować się do obecnej sytuacji. Podczas szkolenia, na przykładzie skutecznych kampanii, uczestnicy dowiedzą się, jakich narzędzi warto używać. Poruszony zostanie także temat pozycjonowania stron internetowych oraz oceny zaangażowania odbiorcy w ich treści - powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Webinary składać się będą się z dwóch części. Pierwsza dotyczyć będzie promocji produktu turystycznego w dobie kryzysu poprzez Google Ads, natomiast druga optymalizacji strony internetowej jako niskobudżetowego źródła nowych wizyt.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami