TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Druga edycja Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską "Teraz Polska Turystyka" rozstrzygnięta.
reklama
Kapituła Konkursu wybrała troje laureatów oraz zdecydowała o przyznaniu siedmiu wyróżnień. Organizatorem Konkursu jest Polska Organizacja Turystyczna oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska", przy wsparciu i pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Celem przedsięwzięcia jest wspieranie młodych utalentowanych osób, które wybrały turystykę jako ścieżkę swojej edukacji i kariery zawodowej, a także promowanie absolwentów wyróżniających się pasją oraz poziomem wiedzy o turystyce.
Premierowa odsłona konkursu Teraz Polska Turystyka doskonale pokazała, jak wielki potencjał drzemie w młodych pasjonatach turystyki, dlatego naturalnym krokiem była decyzja o kontynuacji tego przedsięwzięcia. Tegoroczna edycja przyniosła wiele interesujących prac magisterskich prezentujących świeże spojrzenie na turystykę oraz dotykających kluczowych kwestii dla tej gałęzi gospodarki, jej rozwoju i przyszłości. Serdecznie gratuluję wszystkim uczestnikom, a zwłaszcza laureatom. Wierzę, że dysponując wsparciem środowiska akademickiego i cennymi wzorcami mają szansę stać się filarami branży turystycznej oraz stanowić o jej sile - stwierdził prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke.
Tegoroczny konkurs dotyczył prac magisterskich z zakresu rozwoju, zarządzania i marketingu w sferze turystyki krajowej oraz zagranicznej turystyki przyjazdowej do Polski.
W konkursie mogli wziąć udział absolwenci studiów magisterskich, których prace uzyskały oceny bardzo dobre, dlatego prace Kapituły wymagały wysiłku, aby wybrać najlepszych z najlepszych. Kapituły Konkursu wyłoniła troje laureatów, przyznając I, II i III miejsce oraz siedem wyróżniających się prac.
Kapitułę oraz Organizatorów cieszy fakt, że prace absolwentów uczelni są coraz bardziej różnorodne, prezentują walory turystyczne niemalże każdego Regionu Polski. Zgłaszane do tej edycji prace dotyczyły głównie turystyki krajowej, prezentującej walory i diagnozowanie potencjału parków narodowych, obszarów przyrodniczo cennych i atrakcji regionalnych oraz turystyki kulturowej i kulinarnej. Przedstawiano wizerunek marki miejsca, w tym m.in. kształtowanie wizerunku miast poprzez organizację dużych wydarzeń oraz zróżnicowanie usług hotelarskich.
Promocja polskiej turystyki jest jednym ze sposobów wspierania konkurencyjności kraju. Niewątpliwie jest to dziedzina, która ulega dynamicznym przemianom w ostatnim czasie, a zatem wymaga kompetentnych kadr a także systematycznych badań i analiz. Duże znaczenie ma tu świeże spojrzenie młodych, dobrze wykształconych ludzi pełnych zapału do kontynuowania obranej tematyki. Dzięki Konkursowi chcemy wspierać i promować utalentowane osoby, których poziom wiedzy o turystyce jest ponadprzeciętny i które wybrały turystykę jako ścieżkę swojej edukacji i kariery zawodowej - przyznał prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego Krzysztof Przybył.
Laureaci:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami