TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
"Grecja na żywo", blog tworzony przez pracowników Grecosa, znalazł się ponownie w gronie laureatów konkursu Power of Content Marketing.
reklama
Wyróżnienie branży marketingowej zostało przyznane touroperatorowi w kategorii "Portal tematyczny dla klientów". Nagroda dla www.grecjanazywo.pl jest w tej edycji konkursu jedyną dla firmy z branży turystycznej.
Power of Content Marketing Awards (początkowo pod nazwą Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jury konkursu tworzą eksperci content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki
oraz dziennikarstwa. Specjaliści oceniają nadsyłane prace i przyznają złote, srebrne i brązowe odznaczenia. Blog "Grecja na żywo" zdobył Brąz w kategorii "Portal tematyczny dla klientów". Jury przyznało też Złoto - dla technologicznego LenovoZone.
Celem konkursu - według organizatorów Power of Content Marketing - jest "upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich". "Za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie
oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia" - tak brzmiała argumentacja wyróżnienia dla "Grecji na żywo", gdy rok temu blog został nagrodzony dwoma Złotami, także w kategorii "Content marketing - turystyka".
"Grecja na żywo" to jedyny tak rozbudowany blog touroperatora dotyczący jednego kraju - tłumaczy Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu w Grecosie. Tworzymy go siłami zespołu działu marketingu, przy ogromnym udziale naszych kolegów. Unikalność bloga budują z zaangażowaniem
prawdziwi grekomaniacy: rezydenci, piloci i animatorzy Grecosa, ale też nasi klienci i przyjaciele marki- dodaje.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami