TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-09-08 - Jak rozwija się rynek incentive travel w Polsce?

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) zaprezentowało wyniki jubileuszowej, 10. edycji Barometru SOIT - autorskiego badania zainicjowanego przez Krzysztofa Pobożniaka (Haxel Events & Incentive). Tegorocznym partnerem badania został Ebury Partners.

reklama


Barometr SOIT to pierwsza i jedyna w Polsce inicjatywa podejmująca wyzwanie systematycznego mierzenia rynku podróży motywacyjnych. Od 2014 roku, we współpracy z członkami stowarzyszenia, badanie pozwala monitorować kondycję i perspektywy branży incentive. Najnowsza edycja, przygotowana przez certyfikowaną agencję ABR SESTA, obejmuje wyniki za rok 2024 oraz prognozę na 2025. Dane zestawione z wcześniejszymi pomiarami pokazują, jak dynamicznie rozwija się ten segment rynku.

Kluczowe wnioski z raportu:


Dziesiąta jubileuszowa edycja Barometru jednoznacznie pokazuje, że polskie agencje incentive travel skutecznie adaptują się do zmieniających się realiów gospodarczych i geopolitycznych, w tym wojny za wschodnią granicą oraz dynamicznych zmian makro- i mikroekonomicznych. Już drugi rok z rzędu raport uwzględnia również realizacje krajowe, które stanowią znaczącą część działalności agencji członkowskich.

Liczba zagranicznych wyjazdów Incentive zrealizowanych przez agencje SOIT

W 2024 36% agencji zrealizowało między 30 a 49 wyjazdów, a 14% powyżej 50 wyjazdów, podczas gdy prognoza na 2025 pokazuje, ze odsetek wyjazdów powyżej 50 wzrósł do 18%.





Gdzie jest realizowanych najwięcej wyjazdów incentive?











Po raz drugi zapytano agencje o liczbę realizowanych imprez w Polsce.





Całość informacji w dokumencie poniżej:

Możesz także pobrać plik: turinfo_20250908_barometr_soit_2.09.2025.pdf



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com