TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-07-26 - Lew symbolem nowej kampanii Rainbow

Symbolami najnowszej kampanii reklamowej Rainbow są lew jako Król Egzotyki oraz królewska korona.

reklama


Nasza nowa kampania wyraźne podkreśla pozycję lidera marki Rainbow w segmencie wyjazdów egzotycznych - mówi Milena Wysokińska, dyrektor marketingu w Rainbow Tours.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby. Różnorodność egzotycznej oferty Rainbow pokazana jest na przykładzie 11 destynacji z różnych kontynentów m.in. Meksyku, Dominikany, Wietnamu, Kenii i Australii.

Działania promocyjne obejmują: outdoor, siatki wielkoformatowe, Internet, nośniki na lotniskach Chopina i Katowice Airport oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow. Warto wspomnieć, że nośniki lotniskowe (outdoor, plakaty, ekrany, CLP, proporce, drzwi) zostały w każdym przypadku dobrane kontekstowo.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com