TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej


2019-08-14 - Trwa XVII edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi nab贸r do tegorocznej edycji konkursu na燦ajlepszy Produkt Turystyczny. W pierwszym etapie w艂a艣ciciele i zarz膮dcy produkt贸w mog膮 zg艂asza膰 swoje oferty do regionalnych organizacji turystycznych.

reklama


Polska Organizacja Turystyczna od 17 lat co roku prowadzi konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny. Jego celem jest podnoszenie jako艣ci i konkurencyjno艣ci oferty turystycznej poprzez promowanie produkt贸w, kt贸re nie tylko wyr贸偶niaj膮 si臋 atrakcyjno艣ci膮 turystyczn膮, ale爐ak偶e s膮 nowatorskie, przyjazne turystom i daj膮 wiele mo偶liwo艣ci sp臋dzenia wolnego czasu. Przy ocenie kandydatur brane s膮 pod uwag臋 mi臋dzy innymi: dost臋pno艣膰 dla turysty, wykorzystanie nowoczesnych technologii czy innowacyjno艣膰 w rozwoju produkt贸w.

Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej stanowi膮 rekomendacj臋 i gwarancj臋 us艂ug na爊ajwy偶szym poziomie. Mog膮 o nie stara膰 si臋 zar贸wno obiekty, szlaki czy miejsca, jak r贸wnie偶 cykliczne wydarzenia i imprezy turystyczne. Zach臋cam wszystkich przedsi臋biorc贸w i爓艂odarzy, aby zg艂aszali swoje produkty turystyczne do konkursu - powiedzia艂 prezes POT Robert Andrzejczyk.

Produkty turystyczne zg艂oszone do konkursu ubiegaj膮 si臋 o jeden z czterech rodzaj贸w Certyfikat贸w. Najbardziej presti偶owym, kt贸rego wyb贸r wzbudza najwi臋cej emocji, jest Z艂oty Certyfikat, kt贸ry mo偶e otrzyma膰 produkt turystyczny nie wcze艣niej ni偶 po up艂ywie trzech lat od daty otrzymania Certyfikatu POT. Co roku przyznawanych jest a偶 10 Certyfikat贸w POT, dla produkt贸w kt贸re spe艂niaj膮 wszelkie kryteria oceny i s膮 na rynku d艂u偶ej ni偶 dwa lata. Od爑bieg艂ego roku kapitu艂a konkursowa mo偶e tak偶e wyr贸偶ni膰 Certyfikatem Specjalnym produkty turystyczne, kt贸re s膮 na rynku kr贸cej ni偶 przez dwa lata, ale ju偶 maj膮 du偶y potencja艂. G艂os w konkursie POT maj膮 tak偶e u偶ytkownicy sieci i medi贸w spo艂eczno艣ciowych. Tworz膮 oni co roku rodzaj og贸lnopolskiej kapitu艂y konkursowej. Kieruj膮c si臋 subiektywn膮 ocen膮 i爓ra偶eniami po odwiedzeniu danych miejsc, w g艂osowaniu internetowym wybieraj膮 jeden produkt, kt贸ry otrzymuje Certyfikat Internaut贸w.

Pierwszy etap konkursu trwa膰 b臋dzie do 10 wrze艣nia. Do tego dnia regionalne organizacje turystyczne maj膮 czas, by desygnowa膰 swoich kandydat贸w do etapu og贸lnopolskiego. Terminy sk艂adania zg艂osze艅 do ROT-贸w mog膮 by膰 inne dla ka偶dego regionu. O dok艂adnym terminie rozpocz臋cia i zako艅czenia etapu regionalnego decyduj膮 poszczeg贸lne regionalne organizacje turystyczne. Do I etapu konkursu b臋dzie mo偶na zg艂asza膰 produkty turystyczne przez stron臋: konkurs.pot.gov.pl - powiedzia艂 Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w POT, a zarazem przewodnicz膮cy kapitu艂y konkursu.

Posiadanie Certyfikatu POT jest cenn膮 nagrod膮 - presti偶owo i wizerunkowo. Posiada te偶 warto艣ci praktyczne. Podnosi rang臋 produktu turystycznego, wzmacnia pozycj臋 w ofertach dla klient贸w. Wszystkie certyfikowane produkty turystyczne zostaj膮 obj臋te programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej. Nagrod膮 dla zdobywcy Z艂otego Certyfikatu POT jest kampania promocyjna o warto艣ci nie ni偶szej ni偶 150 tys. z艂otych.

W ubieg艂ym roku laureatem g艂贸wnej nagrody zosta艂o Muzeum Powstania Warszawskiego, zg艂oszone przez Mazowieck膮 Regionaln膮 Organizacj臋 Turystyczn膮.



Wr贸膰 do strony g艂贸wnej


Pe艂na wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami

stat24.com