TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-06-22 - KLM wprowadza nowy koncept serwisu pokładowego

Już tego lata Królewskie Holenderskie Linie KLM wprowadzają nową koncepcję serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej na lotach międzykontynentalnych.

reklama


Pasażerów czekają zmiany w menu, nowe produkty, ale też usprawniona, bardziej wydajna procedura wydawania posiłków. Dania i pory posiłków mają też lepiej współgrać z biorytmem podróżnych. Nowego serwisu będzie można doświadczyć od 1 lipca na dziewięciu trasach z Amsterdamu, a od jesieni - podczas wszystkich lotów międzykontynentalnych.

Linie KLM opracowały nową koncepcję serwisu pokładowego, który będzie niebawem oferowany w klasie ekonomicznej na lotach międzykontynentalnych. Na początku lotu, na dobry start podróży pasażerowie otrzymają butelkę wody, orzeźwiający ręcznik oraz słuchawki, aby mogli rozgościć się w samolocie i przygotować do drogi. Następnie załoga zaoferuje podróżnym szeroki wybór ulepszonych posiłków na wybranych dalekich trasach z wylotem z Amsterdamu.

Na połączeniach międzykontynentalnych, które odbywają się w ciągu dnia, w skład posiłku będą wchodziły dania na ciepło do wyboru, duża sałatka oraz deser. Podczas lotów międzykontynentalnych średniego i dalekiego zasięgu pasażerowie będą dodatkowo częstowani przekąskami, wśród których znajdą się lody, słodycze i pikantne snacki. Przekąski będą serwowane przez załogę, jak również dostępne w samoobsługowych barach w samolocie.

Co więcej, dania zróżnicowano w zależności od pory dnia i nocy, w której odbywa się rejs, a także odpowiednio dostosowano do długości podróży, dzieląc loty na trzy kategorie:


To, co będzie można zjeść w samolocie i o jakiej porze, zostało tak opracowane, aby posiłek współgrał z biorytmem pasażerów. Posiłkom tradycyjnie będzie towarzyszył wybór napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

Serwis pokładowy w nowej odsłonie zostanie wprowadzony od 1 lipca b.r., początkowo na wybranych 9 trasach z Amsterdamu do: Bonaire (przez Arubę), Entebbe (przez Kigali), Fortalezy, Osaki, Hongkongu, Vancouver, Seulu, Rio de Janeiro i Houston. Wraz z początkiem rozkładu zimowego, od 28 października 2018 nowy serwis będzie dostępny na wszystkich lotach międzykontynentalnych KLM.

Wprowadzając zmiany w serwisie pokładowym, KLM jednocześnie przeorganizował pracę personelu pokładowego. Nowy układ zbiorowy pracy załóg holenderskiej linii zawiera klauzulę, że teraz na wielu lotach międzykontynentalnych załogi będą liczyły jedną osobę mniej. W związku z tym personel pokładowy musi pracować bardziej wydajnie, a procedurę wydawania posiłków należy przemyśleć na nowo. Wprowadzenie nowego menu było dobrą okazją, aby lepiej wykorzystać miejsce tacach. Dodatkowo wózki będą mogły pomieścić więcej tac z posiłkami, zapewniając szybszą obsługę pasażerów, bez uszczerbku na jakości.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com