TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Już tego lata Królewskie Holenderskie Linie KLM wprowadzają nową koncepcję serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej na lotach międzykontynentalnych.
reklama
Pasażerów czekają zmiany w menu, nowe produkty, ale też usprawniona, bardziej wydajna procedura wydawania posiłków. Dania i pory posiłków mają też lepiej współgrać z biorytmem podróżnych. Nowego serwisu będzie można doświadczyć od 1 lipca na dziewięciu trasach z Amsterdamu, a od jesieni - podczas wszystkich lotów międzykontynentalnych.
Linie KLM opracowały nową koncepcję serwisu pokładowego, który będzie niebawem oferowany w klasie ekonomicznej na lotach międzykontynentalnych. Na początku lotu, na dobry start podróży pasażerowie otrzymają butelkę wody, orzeźwiający ręcznik oraz słuchawki, aby mogli rozgościć się w samolocie i przygotować do drogi. Następnie załoga zaoferuje podróżnym szeroki wybór ulepszonych posiłków na wybranych dalekich trasach z wylotem z Amsterdamu.
Na połączeniach międzykontynentalnych, które odbywają się w ciągu dnia, w skład posiłku będą wchodziły dania na ciepło do wyboru, duża sałatka oraz deser. Podczas lotów międzykontynentalnych średniego i dalekiego zasięgu pasażerowie będą dodatkowo częstowani przekąskami, wśród których znajdą się lody, słodycze i pikantne snacki. Przekąski będą serwowane przez załogę, jak również dostępne w samoobsługowych barach w samolocie.
Co więcej, dania zróżnicowano w zależności od pory dnia i nocy, w której odbywa się rejs, a także odpowiednio dostosowano do długości podróży, dzieląc loty na trzy kategorie:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami