TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
TUI wprowadza projekt "Experiences for Locals".
reklama
Jest to wybór aktywności, z których można korzystać, nie opuszczając własnego kraju. Początkowo nowe produkty będą dostępne w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Oferty będą dostępne przez TUI Musement i są one tworzone we współpracy z platformą Fever.
Projekt "Experiences for Locals" ma dodatkowo zdywersyfikować ofertę produktów TUI i jest krokiem w dążeniu Grupy do stania się dostawcą zajęć rekreacyjnych dla klientów przez cały rok, zarówno podczas podróży zagranicznych, jak i krajowych.
Udoskonaliliśmy naszą strategię w ciągu ostatnich miesięcy i dzięki naszemu zintegrowanemu modelowi biznesowemu tworzymy synergię między naszymi operatorami turystycznymi i biznesem lotniczym oraz Holiday Experiences, z naszymi własnymi hotelami, rejsami i TUI Musement. Chociaż jesteśmy dobrze znani klientom z ich corocznych wakacji, a nawet wypadów do miasta, wkraczamy teraz w nową fazę, w której możemy być codziennym partnerem w zakresie zajęć rekreacyjnych w domu- powiedział Sebastian Ebel, dyrektor generalny TUI Group.
nowa oferta rekreacyjna opiera się na silnej globalnej obecności TUI w Tours & Activities, która jest już obecna w każdym głównym miejscu docelowym na wakacje i w każdym mieście. TUI Musement nie tylko zasila naszą ofertę wspaniałymi doświadczeniami, ale również odnotowaliśmy imponujący wzrost dzięki międzynarodowym liniom lotniczym, grupom hotelowym i partnerstwom w zakresie technologii podróży. Tradycyjnie wycieczki, zajęcia i bilety wstępu do atrakcji są idealnymi produktami uzupełniającymi wakacje, jesteśmy podekscytowani, że teraz możemy oferować lokalne doświadczenia w miastach naszych klientów - również dzięki współpracy z Fever - dodał Peter Krueger, Chief Strategy Officer & CEO Holiday Experiences, TUI Group.
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii i Niemiec mogą teraz przeglądać i natychmiast rezerwować ponad 350 "Doświadczeń dla mieszkańców", dostępnych w 40 miastach, za pośrednictwem aplikacji i stron internetowych TUI lub TUI Musement, niezależnie od tego, czy są stałymi klientami TUI, czy nie.
Miłośnicy jedzenia mogą rozkoszować się brunchem w stylu West End, Emo lub Afrobeats lub kursem gotowania po sycylijsku w Londynie. Dla osób o kreatywnych skłonnościach są warsztaty malowania neonów. Ci, którzy szukają czegoś bardziej aktywnego, mogą wziąć udział w jodze w otoczeniu dzieł sztuki na wystawie Van Gogh Immersive Exhibition, podczas gdy miłośnicy kultury mogą na nowo przeżyć ukochane klasyki, takie jak Śpiąca królewna, zinterpretowane na nowo za pomocą baletu i światła.
W Fever wierzymy, że podróżowanie powinno być czymś więcej niż tylko zwiedzaniem miejsca powinno polegać na prawdziwym przeżywaniu go. Nasze partnerstwo z TUI stanowi ekscytujący krok naprzód w transformacji sposobu, w jaki podróżni angażują się w miejsca docelowe. Dzięki bezproblemowej integracji starannie dobranych wydarzeń Fever z ofertą TUI zapewniamy, że każda podróż stanie się niezapomnianą przygodą. Ta współpraca odzwierciedla nasze zaangażowanie w wykorzystywanie technologii i danych w celu łączenia ludzi z najlepszymi doświadczeniami kulturalnymi i rozrywkowymi na całym świecie - powiedział Ignacio Bachiller, dyrektor generalny Fever.
Dzięki nowemu projektowi, aplikacja TUI służy teraz jako źródło dla lokalnych mieszkańców poszukujących wyjątkowych jednodniowych wycieczek, wyjść i planów weekendowych zapewniając odrobinę tego świątecznego ducha w domu - powiedział Peter Ulwahn, dyrektor generalny TUI Musement
Nowa oferta wpisuje się w trend uzupełniania wakacji za granicą częstszymi podróżami krajowymi i staycation, a ponadto jest zgodna z priorytetem GenZ i Millenialsów, którzy, według wielu badań, preferują doświadczenia nad dobrami materialnymi.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami