TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-10-16 - Best Western wprowadza na rynek nową markę

Best Western Hotels & Resorts ogłosił wprowadzenie nowej marki na rynek hotelarski.

reklama


Władze sieci rozszerzyły portfolio hoteli SureStay o markę SureStay Studio. Powstała ona w odpowiedzi na potrzeby zarówno osób podróżujących, jak i deweloperów hotelowych i działa w segmencie hoteli premium-economy z dłuższym pobytem.

Wprowadzenie SureStay Studio umocniło BWHR na pozycji światowego lidera na rynku hoteli z segmentu economy i premium-economy. Marka SureStay w krótkim czasie znacznie się rozwinęła na całym świecie i jesteśmy przekonani, że SureStay Studio jeszcze bardziej wesprze i tak już prężnie działające portfolio hoteli - powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts.





SureStay Studio wprowadza na rynek prototyp marki o zupełnie nowej strukturze, w ramach której przekształcenia będą możliwe przy minimalnym nakładzie. Właściciel każdego przekształcanego, jak i nowo powstałego hotelu SureStay Studio otrzyma dostęp do systemów i wsparcia, do strony internetowej BWHR, globalnego partnerstwa i zespołu sprzedaży oraz systemu zarządzania przychodami. Hotele będą mogły też liczyć na wsparcie ze strony managera ds. przychodów, co usprawni proces maksymalizacji przychodów i obniżenia kosztów operacyjnych. Marka SureStay Studio skorzysta również z renomy BWHR w zakresie obsługi gości i będzie miała dostęp do programu Best Western Rewards .

Grupa Sure Stay stale powiększa swoje portfolio. Na początku 2022 roku zostanie otwarty nowy Sure Hotel by Best Western, Old Town w Poznaniu należący do grupy SureStay.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com