TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-03-06 - Berlińska grupa hostelowa podsumowuje 2018 rok

Jedna z niemieckich sieci hostelowych zamyka 2018 rok i z nadzieją patrzy w kolejny.

reklama


Nowo otwarte obiekty w Pradze i Frankfurcie, pierwsze zakupione obiekty w Polsce, na Węgrzech i Hiszpanii, własna hala wystawową w Lipsku oraz szeroko zakrojony remake samej marki oraz jej designu - to niektóre z sukcesów marki a&o Hostels osiągniętych w ubiegłym roku.

Wszelkie działania przełożyły się na zwiększenie liczby udzielonych noclegów do około 5 milionów oraz zwiększenie obrotu przedsiębiorstwa o 15%.

"Pięć milionów noclegów i obrót rzędu 152 milionów euro - to nawet więcej niż oczekiwaliśmy" - podsumował CEO sieci Oliver Winter. "Remake marki, wprowadzenie nowej koncepcji designerskiej, dwa nowo otwarte obiekty, nabycie pierwszych obiektów w Polsce, na Węgrzech i w Hiszpanii, a na dodatek wzrost poziomu zadowolenia naszych klientów o 2%" - nie kryje zadowolenia

Na chwilę obecną a&o posiada 35 obiektów, łącznie 26 000 łóżek w 21 miastach, w 6 krajach na świecie (w tym 25 obiektów w samych Niemczech). Średnie obłożenie obiektu wynosi 66%.

W zeszłym roku obiekty należące do sieci obsłużyły 125 000 wyjazdów rodzinnych, 13 000 wycieczek szkolnych i 7000 grupowych, z liczbą uczestników powyżej 9 osób. W 2018 r. przyjazdy grupowe stanowiły główną część dokonywanych rezerwacji.

Cele wyznaczone na kolejne lata to wzrost obecności marki w europejskich metropoliach. Ekspansja jest planowana na Europę Południową i Wschodnią. Testowane są również cyfrowe rozwiązania, jak np.: mobilny check-in, mobilny klucz oraz wyszukiwanie głosowe.

Od 2017 r. właścicielem a&o jest amerykański inwestor TPG Real Estate. Natomiast samo przedsiębiorstwo jest kierowane niezmiennie od 18 lat przez swojego założyciela.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com