TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-01-04 - DZT startuje z nową kampanią tematyczną

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w 2019 r. rozpoczyna swoją ogólnoświatową kampanię z okazji 100 rocznicy założenia legendarnej szkoły Bauhausu w Weimarze. Biuro DZT zaplanowało wraz z "Bauhaus Verbund 2019" oraz regionalnymi organizacjami turystycznymi szereg działań promocyjnych.

reklama


Dzięki projektom cyfrowym DZT chciałoby podkreślić współczesny charakter obchodów jubileuszu Bauhausu. Z tego powodu została stworzona strona internetowa, która będzie główną platformą komunikacyjną kampanii. Zamieszczono na niej krótki film animowany przedstawiający wpływ Bauhausu na rozwój designu, architektury, sztuki i rzemiosła. Spot pokazuje najważniejsze miejsca powstawania i działalności Bauhausu - Weimar, Dessau oraz Berlin, jak również liczne miejsca związane są z tym ruchem. Cyfrowo odtworzony legendarny pokój Waltera Gropiusa będzie stanowił atrakcję VR (virtual reality) podczas spotkań branżowych i prasowych DZT. Jednym z projektów, który promuje rocznicę Bauhausu na arenie międzynarodowej, jest "Grand Tour of Modernity" (Wielki Szlak Modernizmu). To specjalna na tę okazję zaprojektowana trasa wycieczkowa, która umożliwi turystom lepsze poznanie idei Bauhausu.

Jubileusz założenia szkoły Bauhausu to doskonała okazja, by umocnić pozycję Niemiec jako najważniejszego celu podróży kulturalnych w Europie - stwierdza Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT. Wykorzystując technologię cyfrową i tworząc innowacyjne rodzaje wydarzeń chcemy podkreślić wciąż żywe dziedzictwo ruchu Bauhaus w Niemczech - dodaje.

Jeszcze przed rozpoczęciem jubileuszowego roku Bauhausu, w październiku, w Weimarze odbył się Incoming & Brand Summit, w którym wzięli udział eksperci, przedstawiciele mediów i influenserzy z ponad 20 krajów.

Kolejnym projektem służącym do promocji jubileuszu Bauhausu na wybranych rynkach jest projekt Tiny(BAU)haus. Projekt domu w stylu Bauhaus zostanie wykonany za pomocą druku 3D przy wykorzystaniu materiałów z recyklingu. Główny element projektu stanowi prostopadłościan o powierzchni 8 metrów kwadratowych. Wewnątrz budynku goście mogą poznać świat Bauhausu. Interaktywne instalacje przedstawiają miejsca związane z Bauhausem na terenie całych Niemiec. Tiny(BAU)haus po raz pierwszy zostanie zaprezentowany w lutym w Rotterdamie. Następnie posłuży w kampanii w innych krajach podczas wydarzeń prasowych i prezentacji prasowych DZT. Filmy i blogi opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus udokumentują projekt w mediach społecznościowych.

Oprócz kampanii z okazji 100-lecia Bauhausu DZT przeprowadzi kampanie promocyjne swoich podstawowych tematów marketingowych: kultury i natury. W ramach projektu "German Summer Cities" nacisk zostanie położony na niemieckie metropolie i miejskie atrakcje. Tematami kampanii będą pulsujące metropolie, romantyczny weekend w mieście, urlop nad wodą, zwiedzanie zabytków oraz sztuka i kultura



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com