TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-05-13 - Wakacje.pl podsumował ubiegły rok

Doroczna konferencja sieci franczyzowej na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń Wakacje.pl. Miejsce spotkania za każdym razem jest inne, ale program stały. Główne punkty są dwa: konferencja, na której podsumowywany jest poprzedni rok i przedstawiane są plany na kolejny oraz gala połączona z wręczeniem nagród dla najlepszych salonów. To również okazja, by w mniej formalnej atmosferze przedstawiciele biur franczyzowych mogli porozmawiać z członkami zarządu Wakacje.pl i pracownikami centrali.

reklama


Doroczna konferencja sieci to nie tylko tradycja, to przede wszystkim moment, by spotkać się na żywo, porozmawiać o sukcesach i wyzwaniach. Rynek ewoluuje, ale jedno pozostaje niezmienne - klienci, mimo coraz większego doświadczenia w podróżowaniu, nadal chętnie korzystają z usług biur stacjonarnych, a to podstawa do dalszego rozwoju tego kanału dystrybucji uważa Wioletta Zarzycka, dyrektorka sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.

Przygotowania trwają co najmniej kilka tygodni i nie inaczej było w tym roku. Choć podstawą programu są konferencja i gala połączona z wręczaniem nagród, zawsze staramy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt, by tych kilka wspólnych dni przyniosło korzyść biznesową, ale było też czasem odpoczynku, zabawy i integracji zaznacza Grażyna Mulawa, head of trade marketing w Wakacje.pl.

W czasie tegorocznego pobytu uczestnicy mogli wziąć udział w aktywnościach teambuildingowych, zwiedzić piękne miasto Kos w czasie wycieczki fakultatywnej, ale też podyskutować z pracownikami centrali w trakcie rozmów stolikowych. Nie zabrakło interesujących szkoleń prowadzonych przez firmowych ekspertów oraz wystąpienia motywacyjnego, które było jednym z elementów konferencji.

Sieć franczyzowa Wakacje.pl może pochwalić się wieloma sukcesami - najlepsze biura zostały nagrodzone w czasie uroczystej gali, którą w tym roku poprowadziła Dorota Gardias. Muzyczną gwiazdą wieczoru był natomiast Danzel - zabawa przy jego koncercie, ale także przy muzyce serwowanej przez DJ a Wiśnię trwała do późnych godzin nocnych.

Wakacje.pl mają powody, by chwalić się swoją siecią franczyzową. Salony osiągają bardzo wysokie wyniki NPS - wskaźnika określającego gotowość do polecania usług danej firmy innym. Wakacyjni doradcy doskonale potrafią dobrać ofertę do potrzeb klientów. Dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie wyjazdów służbowych i prywatnych, ale też dobremu zwyczajowi rozmowy z klientem po powrocie, mogą spojrzeć na każdą ofertę oczami wielu osób. To pozwala lepiej zrozumieć jej zalety i jeszcze precyzyjniej dobrać propozycję do potrzeb klienta wyjaśnia Agnieszka Jaroszewicz, total experience managerka w Wakacje.pl.

Wakacje.pl wierzą też, że to klient powinien móc zadecydować, gdzie kupi swój kolejny wyjazd. Dla jednych najważniejszy będzie dostęp do aplikacji, dla innych możliwość zarezerwowania wycieczki przez stronę internetową, ktoś inny może chcieć porozmawiać z konsultantem przez telefon, a jeszcze inny woli odwiedzić stacjonarny salon sprzedaży. Siłą naszej sieci jest profesjonalizm doradców, ale też rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie. Dołączenie do nas i korzystanie z naszego know - how to ogromna szansa na rozwój i udział w turystycznej transformacji, z jaką mamy teraz do czynienia podkreśla Jacek Sosnowski, dyrektor wsparcia sieci w Wakacje.pl.

Sieć franczyzowa Wakacje.pl to ponad 330 salonów zlokalizowanych we wszystkich regionach Polski. W tym roku planowane są kolejne otwarcia.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com