TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-07-21 - Air France wprowadza nową markę na rynek lotniczy

Znany holding lotniczy uruchamia nowe tanie linie lotnicze. Oferta ma być skierowana głównie dla millennialsów. Kim jest grupa docelowa? Czym będzie się wyróżniał nowy przewoźnik na tle innych linii lotniczych?

reklama


Air France KLM, które powstało z połączenia Air France i holenderskiego KLM uruchamia nowe linie lotnicze Joon. Szef Air France, Jean-Marc Janaillac już rok temu, w listopadzie ogłosił plany dotyczące utworzenia nowej linii lotniczej. Joon według wstępnych prognoz, ma konkurować z WizzAir-em i Ryanairem. Oferta ma być skierowana głównie dla młodych ludzi, między 18 a 35 rokiem życia.

Jako, że millennalsi to pierwsze pokolenie wychowane w świecie komputerów, przewoźnik stawia na nowoczesność, innowacyjność oraz spontaniczność. Wszystko ma być dopasowane do odbiorcy, łącznie z strojem załogi, który ma być elegancki ale i na luzie.

Już od 29 października br. młode osoby będą mogły skorzystać z przelotów Joon na średnich dystansach. Na trasy długodystansowe linie lotnicze zamierzają się wybrać w 2018 roku. Nie znamy jeszcze na jakich trasach będą latały linie oraz przewoźnik nie podał cen lotów, wiemy jednak, iż bazą ma być port lotniczy Paris-Charles de Gaulle. Więcej informacji Joon poda w wrześniu br.

Air France to jedna z największych linii lotniczych na świecie, która w swojej flocie ma ok. 500 maszyn, które obsługują ponad 328 różnych tras. Air France zatrudnia ponad 80 tys. ludzi, a jej przychody w 2016 roku przekroczyły 24 mld euro. W zeszłym roku linie przewiozły ok. 93 mln pasażerów. Na czele linii od lipca 2016 stoi Jean-Marc Janaillac, który wcześniej (2012-2016) był CEO międzynarodowej firmy z zakresu transportu publicznego, Transdev.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com