TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biuro podróży FLY.PL zostało nominowane w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021 w kategorii "Performance creativity in crisis" organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
reklama
W kategorii "Performance creativity in crisis" nominowano nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
W czasach kryzysu trzeba działać nieszablonowo. Taką przyjęliśmy strategię w 2020 roku i zaowocowało to nie tylko prestiżową nominacją w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE, ale przede wszystkim dużym zaufaniem, jakim obdarzyli nas turyści. Wskazane wyróżnienie dotyczy naszej kampanii informacyjnej związanej z podróżowaniem w covidowej rzeczywistości. We FLY.PL od zawsze stawialiśmy na rzetelność oraz szybkość przekazywania najaktualniejszych informacji. W kampanii dotyczącej podróży w czasach koronawirusa, udało nam się połączyć obie te rzeczy. Jestem dumny, że nasze działania zostały docenione zarówno przez naszych Klientów, jak i jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE - komentuje Grzegorz Bosowski prezes FLY.PL
Performance Marketing Diamonds CEE, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje kampanie performance realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów konkursu wyłoniło Jury złożone z ekspertów branży e-commerce.
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy. Partnerem Głównym konkursu jest Apifonica.
Laureatów poszczególnych kategorii oraz zdobywcę Grand Prix poznamy na Gali Wręczenia Nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2021 roku.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami