TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-01-22 - Google testuje nową funkcję dla podróżnych

Amerykańskie linie lotnicze United Airlines wraz z Google testują dodatkową funkcję asystenta głosowego. Może ona w znaczący sposób ułatwić podróżowanie.

reklama


Użytkownicy telefonów komórkowych z systemami Android bądź iOS będą mogli odprawić się na samolot dzięki asystentowi głosowemu. Pierwsze próby firma przeprowadzi na rodzimym rynku.

Usługa na razie ma być dostępna na krajowych lotach United Airlines lecz z biegiem czasu ma być rozszerzana. Podróżni będą mogli odprawić się na lot używając głosowej komendy: "Hej Google, odpraw mnie na mój lot" - poinformował Manuel Bronstein - wiceprezes do spraw produktowych w Google Assistant. Ponadto użytkownicy asystenta głosowego Google Home nie będą musieli nawet znać numeru swojej rezerwacji, zostaną także poinformowani o rozpoczynającej się odprawie na dany rejs.

Kolejną nową możliwością jest rezerwacja hotelu przez asystenta. W tym celu Google współpracuje z hotelami Choice, AccorHotels, InterContinental Hotels Group, Priceline, Mirai i Travelclick.

Oprócz odprawienia na samolot i zarezerwowania hotelu, Google wprowadzi jeszcze wielojęzycznego tłumacza. Dodatkowa funkcja ma być testowana w hotelach: Caesars Palace i Hyatt Regency w San Francisco i Dream Downtown w Nowym Jorku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com