TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2020-10-13 - Tour Salon - plany na 2021 rok

W dniach 12-14 lutego 2021 odbędzie się 32. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon. Jakie plany mają organizatorzy wydarzenia?

reklama


Najbliższa edycja targów ponownie odbędzie pod hasłem "Odkryj smak przygody", które jest kwintesencją planów związanych z tym projektem. Tour Salon ma inspirować, zachęcać do odkrywania nie tylko nowych kierunków, ale także nowych pasji i nowych sposobów spędzania wolnego czasu. Ma też być sam w sobie wielką przygodą - dostarczyć znakomitej rozrywki, pozytywnych emocji i ekscytujących przeżyć. Do udziału w targach zapraszane są więc nie tylko regiony, miasta, gminy, powiaty, obiekty turystyczne, ale wszelkie instytucje i firmy, które specjalizują się w realizacji projektów pozwalających w interesujący sposób zagospodarować wolny czas.

Targom po raz kolejny towarzyszyć będzie Festiwal Podróżniczy Śladami Marzeń, ale nie tylko podczas tego wydarzenia będzie można usłyszeć relacje z podróży. O niezwykłych miejscach i realizacji podróżniczych marzeń opowiadać będą również Giganci (w) podróży. Kto wystąpi w tej roli dowiemy się już wkrótce. Kontynuowany będzie także projekt Najlepsza lekcja ever! dedykowany uczniom, pozwalający im poznać świat
w niecodzienny sposób.

Na specjalnych zajęciach będziemy odkrywać Polskę, zgłębiać historię naszego kraju, poznawać prawa fizyki, a może nawet sięgniemy gwiazd. Pomysłów mamy wiele i sporo deklaracji ze strony firm i instytucji, które chciałby włączyć się do tego projektu, w którym
od 2017 roku udział wzięło ponad 3000 uczniów. To naprawdę ogromny potencjał promocyjny pozwalający dotrzeć do klienta indywidualnego, ale przede wszystkim instytucjonalnego, by zapewnić go o wartości oferowanych usług, a zwłaszcza o bezpieczeństwie panującym na terenie danego obiektu
- komentuje Alina Furmaniuk, dyrektor projektu.

Tour Salon2021, podobnie jak w 2020 roku, odbędzie się w Poznań Congress Center. Wystawcy przyszłorocznej edycji będą mogli włączyć się także do projektu #PolskaDoPoznania. Koncepcja tej akcji zrodziła się w czasie lockdownu. Chcieliśmy wykorzystać ten czas, kiedy większość z nas organizowała sobie sporą część czasu w sieci, i dać pretekst do wędrowania myślami poza cztery ściany, do poznawania i eksplorowania naszego kraju. Akcja została serdecznie przyjęta przez wiele organizacji turystycznych, obiektów i atrakcji. Oczywiście nie była jedyną, ale chyba jako jedna z nielicznych jest kontynuowana na stronie internetowej i profilu FB Targów - informuje Alina Furmaniuk.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com