TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię we Francji, której celem jest przedstawienie Polski jako najlepszej destynacji wakacyjnej.
reklama
Początek roku to dla wielu Francuzów najlepszy okres na szukanie kierunków i miejsc do spędzania wolnego czasu, więc nie bez powodu wystartowano z kampanią właśnie w marcu.
Outdoorowa kampania pod hasłem "La Pologne c'est maintenant!" ma za zadanie wzmocnić pozytywny wizerunek Polski na zagranicznym rynku. Pierwszym krokiem kampanii jest reklama zewnętrzna na fasadzie kultowego miejsca, znanego na całym świecie - Galeries Lafayette przy Boulevard Haussmann. Reklama ukazuje Kraków i będzie umieszczona na najsłynniejszej galerii świata przez 7 dni.
Polska staje się dla francuskich obywateli coraz bardziej atrakcyjnym celem podróży - badania potwierdzają, że nasz kraj jest kierunkiem bezpiecznym i bogatym w wiele atrakcji turystycznych, zdarzeń kulturalnych i znakomitą gastronomię.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami