TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Marka Thomas Cook nie zniknie z rynku turystycznego? Znalazł się na nią kupiec.
reklama
Marka została kupiona przez chiński koncern Fosun, który nabył prawa do nazwy od syndyka masy upadłościowej za 11 milionów funtów. Umowa obejmuje również marki hoteli Casa Cook i Cook's Club i daje chińskiej grupie dostęp do znaków towarowych, stron internetowych, kont w mediach społecznościowych i oprogramowania w większości krajów świata.
Fosun był największym akcjonariuszem Thomasa Cooka. O upadku touroperatora pisaliśmy w artykule Najstarsze biuro podróży ogłasza niewypłacalność
Grupa zawsze wierzyła w wartość marki Thomas Cook. Jej przejęcie umożliwi grupie Fosun rozszerzenie działalności turystycznej, opierając się na szerokiej znajomości marki Thomas Cook i silnym wzroście chińskiej turystyki wyjazdowej - powiedział Qian Jiannong, prezes Fosun.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami