TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I najważniejsze - ile pieniędzy przeznaczasz na urlop? A w odpowiedzi spersonalizowane propozycje wyjazdów, które od razu można rezerwować. Tak, 24 godziny na dobę, na facebooku, wakacje kupuje się z Panem Walizką, To wirtualny asystent Travelplanet.pl, chatbot który odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie.
reklama
Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym. To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb bez względu na porę dnia i nocy - - mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl.
Chatbot ma postać Pana Walizki. Za wdrożenie odpowiadała firma KODA Bots. Narzędzie uruchomiono w czerwcu na Facebook Messengerze Travelplanet.pl. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak: TUI, Itaka, czy Coral Travel.
Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów. Krótka rozmowa pozwala na weryfikację aktualnych cen i wyboru najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu konwersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można w dowolnym następnie doprecyzowywać lub modyfikować klikając w okna pojawiające się w Messengerze, by jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań - zaznacza Damasiewicz.
Chatbot pomaga przede wszystkim w oszczędności czasu klientów, organizacji podróży, przedstawianiu ciekawych miejsc do odwiedzenia. A to wszystko z poziomu ulubionej aplikacji do przesyłania wiadomości. Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze, bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage u Travelplanet.pl.
Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 milionów osób. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy z nim trwałej relacji - mówi Mariusz Pełechaty z KODA Bots. Chatbot Travelplanet.pl pozwala lepiej poznać klienta, by finalnie odpowiadać skutecznie na jego preferencje, nie tylko tu i teraz, ale i w przyszłości podczas kolejnych wyborów kierunków podróży - dodaje Pełechaty.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami