TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2023-10-16 - Nowa sieć hotelowa Halo

Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin to pierwsze obiekty, które zaczną funkcjonować pod nowym brandem. Marka Halo zachęca do wspólnego wypoczynku w przyjaznej, komfortowej atmosferze, w atrakcyjnych turystycznie miejscach Polski.

reklama

 
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek nową markę hotelową "Halo". Prace nad własnym soft brandem holding rozpoczął jeszcze w 2019 roku, jednak wybuch pandemii wpłynął na zmianę realizacji harmonogramu działań. Dzięki wytężonej i konsekwentnej pracy powołanego zespołu ds. marki własnej, PHH doprowadził do stworzenia nowego brandu i wprowadzenie produktu na rynek. Zagroń w Szczyrku, Kopernik w Toruniu, Rycerski w Szczecinie i Cassubia w Helu to hotele i obiekty z Grupy PHH, które jako pierwsze przyjmą gości pod nową marką Halo.

CieszÄ™ siÄ™, że dziÅ› możemy oficjalnie ogÅ‚osić naszÄ… nowÄ… markÄ™ - Halo! Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego, polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby goÅ›ci, którzy chcÄ… odpoczywać w piÄ™knych, polskich destynacjach. To marka, która oferuje nowoczesny, miÄ™dzynarodowy standard w cenach, które konkurujÄ… z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego goÅ›cia, otwarta dla wszystkich ceniÄ…cych wspólny odpoczynek z rodzinÄ… i przyjaciółmi, jak również dla tych, którzy wolÄ… spÄ™dzać czas we wÅ‚asnym towarzystwie. Chcemy, aby każdy nasz gość czuÅ‚ siÄ™ tutaj jak najbardziej komfortowo. Zapraszamy do odpoczynku i wspólnego spÄ™dzania czasu w hotelach i obiektach Halo podkreÅ›la Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

PomysÅ‚ na nazwÄ™ dla marki wÅ‚asnej pojawiÅ‚ siÄ™ w 2019 roku. Po przeprowadzeniu odpowiednich badaÅ„ rynku zdecydowanie wygraÅ‚o "Halo". ChcieliÅ›my, aby już sama nazwa przykuÅ‚a uwagÄ™ naszych goÅ›ci, kojarzyÅ‚a siÄ™ z powitaniem i dokÅ‚adnÄ… lokalizacjÄ…, gdzie znajduje siÄ™ nasz hotel, a jednoczeÅ›nie byÅ‚a Å‚atwa do zapamiÄ™tania wyjaÅ›nia Anna Izdebska, kierownik ds. marketingu PHH i jednoczeÅ›nie autorka nazwy.

Marka Halo ma lokalny charakter. ZachÄ™ca do aktywnego odpoczynku w piÄ™knych polskich destynacjach, zarówno w górach, jak i nad morzem. Jest również doskonaÅ‚Ä… propozycjÄ… dla miÅ‚oÅ›ników historii, kultury i architektury, którzy chcÄ… spÄ™dzić czas w piÄ™knej okolicy peÅ‚nej ciekawych atrakcji turystycznych. Ze swojego otoczenia czerpie to, co charakterystyczne dla danego miejsca, nawiÄ…zujÄ…c wystrojem do górskich krajobrazów w Szczyrku czy motywów marynistycznych w Helu. Koresponduje także z historiÄ… i kulturÄ… danego miasta - w Torunia z miejscem urodzenia sÅ‚awnego astronoma, MikoÅ‚aja Kopernika, a w Szczecinie z nowoczesnÄ… FilharmoniÄ… SzczeciÅ„skÄ….

Nowa marka swoim kolorytem nawiÄ…zuje do bogactwa polskiej natury. Emanuje solidnymi materiaÅ‚ami, prostymi formami i radosnymi, kolorowymi akcentami - w ten sposób daje spokój, ale jednoczeÅ›nie dziÄ™ki detalom buduje sympatycznÄ… atmosferÄ™. Stawia na codzienność i współczesność. Jest przyjazna dla każdego turysty i stanowi uporzÄ…dkowanÄ…, harmonijnÄ… przestrzeÅ„. Wszystkie elementy, które skÅ‚adajÄ… siÄ™ na tÄ™ markÄ™ zostaÅ‚y starannie przygotowane i poprzedzone badaniami rynku. Jako profesjonaliÅ›ci w branży hotelarskiej stworzyliÅ›my wÅ‚asny, dedykowany brand book, standardy i katalog wytycznych, w których doprecyzowane sÄ… wszystkie detale nowej marki - od identyfikacji wizualnej, poprzez uniformy dla pracowników, po zewnÄ™trzne obrandowanie obiektów. Wszystko to skÅ‚ada siÄ™ w jednÄ… inspirujÄ…cÄ… historiÄ™ o miejscach, gdzie po prostu można poczuć siÄ™ lepiej mówi Renata PawÅ‚owska-Maciak, dyrektor Pionu Handlowego PHH.

Marka Halo zachęca do tego, by doceniać codzienność i cieszyć się ze zwyczajnych chwil. Inspiruje do wspólnych spotkań w szerszym gronie: biesiadowania, słuchania muzyki, grillowania czy grania w planszówki. We wszystkich obiektach działających pod nowym brandem znajdują się gadżety w stylu "Halo", skłaniające do wspólnej zabawy zarówno dzieci, jak również dorosłych. W ten sposób marka stara się dotrzeć do różnych grup odbiorców i odpowiedzieć na ich potrzeby. Z "Halo" każdy wyjedzie wypoczęty, z nowym szacunkiem to tego, co go otacza.

W hotelach marki Halo dużą wagÄ™ przykÅ‚ada siÄ™ także do kultury jedzenia - proste potrawy, wykonane z kunsztem, z najlepszych lokalnych skÅ‚adników. SpecjalnoÅ›ciÄ… jest ciasto drożdżowe wedÅ‚ug tradycyjnej receptury, a dla relaksu serwowany jest peÅ‚en asortyment polskich ziół, takich jak melisa, miÄ™ta czy rumianek.

Pierwsze cztery obiekty z Grupy PHH, które weszły pod nową markę PHH to dopiero początek historii nowego brandu w Polsce. W następnych latach holding planuje wprowadzić kolejne hotele z Grupy PHH pod markę Halo, między innymi w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com