TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2022-05-04 - Małopolska startuje z kampanią promocyjną na zagranicznych rynkach

Obecnie najwiÄ™kszym wyzwaniem dla turystyki jest odbudowa ruchu zagranicznego, szczególnie w tak ważnych oÅ›rodkach jak Kraków. W tym celu Województwo MaÅ‚opolskie wraz z Miastem Kraków w kooperacji z MaÅ‚opolskÄ… OrganizacjÄ… TurystycznÄ… w roli Lidera, przygotowaÅ‚o projekt "MaÅ‚opolska - cel podróży". Projekt realizowany jest w caÅ‚oÅ›ci z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa MaÅ‚opolskiego na lata 2014 - 2020, a jego budżet wynosi 16 000 000,00 zÅ‚. Wszystkie zadania zaplanowane w projekcie zostanÄ… zrealizowane do koÅ„ca 2023 r.

reklama


Głównym celem kampanii jest promocja Krakowa i Małopolski na arenie międzynarodowej. Początkowo zaplanowano działania na rynku niemieckim i brytyjskim, a w dalszej perspektywie także na rynkach austriackim, szwajcarskim, włoskim, skandynawskim i amerykańskim. Zakres działań jest bardzo szeroki, realizowane będą między innymi ambienty, misje gospodarcze, kampanie w Internecie, kampanie w tematyce MICE czy też stworzenie landing page i mediów społecznościowych w dwóch językach: niemieckim i angielskim.

Już w 2021 roku powstała koncepcja kreatywna wraz z briefem strategicznym, którego autorem jest krakowska agencja kreatywna Admind. Gościnność to słowo klucz oraz punkt wyjścia całej koncepcji. Gościnność to na pewno coś, co wyróżnia Polskę w ogóle - i to nie jest zaskoczenie. Ale Małopolskę wyróżnia także otwartość, czyli coś znacznie więcej. Autorzy kampanii chcą podkreślać tę otwartość nie tylko przez ludzi, krajobrazy czy znane i mniej znane symbole. Jednym z najważniejszych elementów wybranej kampanii jest gest otwartych dłoni, który podkreśla hasło kampanii: "Wide open "/"Unglaubliche vielfalt ".

W oparciu o koncepcję kreatywną powstało szereg materiałów w tym m.in. charakterystyczne kolaże, spoty promocyjne czy też landing page i media społecznościowe. Wszystkie elementy będą wykorzystywane podczas szerokiej kampanii promocyjnej w Internecie, która ruszyła
1 maja! Przez kolejnych 6 miesięcy mieszkańcy Niemiec i Wielkiej Brytanii dowiedzą się co zwiedzić, czego posmakować czy też jakie trasy rowerowe wybrać, aby w najbardziej udany sposób spędzić czas w Małopolsce. Kampania dedykowana jest turyście indywidualnemu, ale nie zapomniano także o branży turystycznej. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym w zakresie sektora MICE realizowanym przez Miasto Kraków dotrzemy z promocją Krakowa i Małopolski także do klienta biznesowego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com