TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2024-07-22 - Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do influencerów

Osterreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, z realizuje projekt #iamAUT, mający na celu przeciwdziałanie presji związanej z mediami społecznościowymi.

reklama


Kampania, która rozpoczęła się na początku czerwca, zachęca influencerów do prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych, umożliwiając im cieszenie się wakacjami offline w Austrii. W tym czasie ich profile są zarządzane przez lokalnych AUTfluencerów, którzy dzielą się autentycznym austriackim stylem życia.

W pierwszych etapach projektu międzynarodowi top influencerzy zostali zaproszeni do Austrii na urlop wolny od mediów społecznościowych. Influencerzy spędzili wakacje offline w czterech różnych regionach Austrii - w Salzburgu, Schladming, Salzkammergut i Seefeld. Ich konta były prowadzone przez lokalnych mieszkańców, którzy zapewniali autentyczne wglądy w życie codzienne i kulturę Austrii. Dzięki temu kraj ten został przedstawiony jako idealne miejsce na cyfrową przerwę. Inicjatywa rozpoczęła się od niemieckiej influencerki xLaeta w Salzburgu, następnie włoskiej influencerki Giulii Lamarca w Schladming, Poliny Burashnikovej z Holandii w Seefeld w Tyrolu oraz Jitki Novackovej z Czech nad Traunsee. Austriaccy AUTfluencerzy przejęli ich kanały i przybliżyli milionom obserwujących prawdziwą Austrię.

Inicjatywa #iamAUT ma na celu zwrócenie uwagi na istotny problem społeczny, jakim jest presja mediów społecznościowych. Wiele osób jest przytłoczonych i potrzebuje pilnie przerwy od tego. Chcieliśmy także przedstawić różnorodne regiony Austrii jako idealne miejsca na całkowity wypoczynek, co nasi AUTfluencerzy osiągnęli w niezwykle autentyczny i zabawny sposób mówi Sandra Stichauner, CMO Osterreich Werbung.

Trzeci etap projektu: AUTfluencer Service dla polskich influencerów

Usługa AUTfluencer Service jest skierowana do influencerów również z Polski oraz tych, którzy prowadzą swoje media społecznościowe w języku polskim. Dzięki temu influencerzy mogą zgłaszać się do końca lipca na wakacje offline, a w tym czasie ich kanały będą zarządzane przez autentycznych austriackich AUTfluencerów. Dotychczas zgłosiło się już ponad 100 influencerów z 15 krajów (w tym kilkunastu z Polski) z łączną liczbą ponad 2,3 miliona obserwujących.

Do tej pory treści stworzone w ramach kampanii #iamAUT osiągnęły ponad 25 milionów wyświetleń na kanałach influencerów oraz kanałach Osterreich Werbung. To dowodzi, jak bardzo istotny i aktualny jest temat prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych. Influencerzy z Polski mogą zgłaszać się na offline owe wakacje w ramach inicjatywy #iamAUT do końca lipca. Wszystkie informacje dotyczące udziału są dostępne na stronie www.iamaut.at.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com