TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2022-08-10 - Oferta zimowa w Rainbow sprzedaje się lepiej niż w 2019 r.

Rainbow notuje wzrosty sprzedaży oferty zimowej - poinformowała spółka w komunikacie giełdowym.

reklama


Wielkość zrealizowanej przez spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach: listopad 2022 r. - marzec 2023 r.) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 31 lipca 2022 r. (według stanu rezerwacji na dzień 31.07.2022 r.) wyniosła 28.472 osób objętych rezerwacjami.

Oznacza to wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2022/2023" (zrealizowanej do dnia 31.07.2022 r.) o około 148,6% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2021/2022", według stanu rezerwacji na dzień 31.07.2021 r. Dla okresu sezonu "Zima 2021/2022" na dzień 31.07.2021 r. zanotowano 11.451 osób objętych rezerwacjami.

Rainbow zanotował wzrost poziomu przedsprzedaży oferty zimowej o około 37,5% w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Zima 2019/2020", według stanu rezerwacji na dzień 31.07.2019 r. Rok 2019 był okresem rekordowych z punktu widzenia Spółki wyników finansowych m.in. w zakresie poziomu przychodów ze sprzedaży i zysku netto, jak również rekordowy z punktu widzenia rozwoju i sytuacji ekonomicznej szeroko rozumianej branży touroperatorskiej. Dla okresu sezonu "Zima 2019/2020" (na dzień 31.07.2019 r.) zanotowano 20.708 osób objętych rezerwacjami.

Zarząd spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty sezonu "Zima 2022/2023" ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od listopada 2022 r. do marca 2023 r.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com