TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2021-11-18 - Brussels Airlines prezentuje nowe logo i malowanie samolotów
Linie lotnicze Brussels Airlines zaprezentowały zmiany identyfikacji wizualnej.
reklama
Zaktualizowane kolory, nowe logo i malowanie samolotów mają być wizualnym znakiem nowego rozdziału w historii linii lotniczych, potwierdzającym jej gotowość na przyszłe wyzwania i podkreślającym znaczenie belgijskiej marki.
W następstwie kryzysu COVID-19, belgijski przewoźnik przyspieszył w 2020 r. plan transformacji Reboot Plus, aby utorować drogę do stworzenia przedsiębiorstwa odpornego na przyszłe wyzwania, które będzie w stanie sprostać konkurencji, przy zachowaniu solidnej i zdrowej struktury kosztów. Po przeprowadzeniu restrukturyzacji przedsiębiorstwo rozpoczęło fazę rozbudowy i udoskonalania. Brussels Airlines koncentruje się obecnie na przyszłości, dokonując inwestycji w poprawę jakości obsługi klienta, nowe technologie, cyfryzację, nowe metody pracy oraz rozwój pracowników.
Chcemy wyraźnie zaznaczyć początek nowej linii lotniczej Brussels Airlines. Dla naszych klientów, którzy zasługują na to, co najlepsze, ale także dla naszych pracowników, którzy są zaangażowani w transformację, do której przyczyniają się każdego dnia. Z nową tożsamością marki, jesteśmy gotowi pokazać naszym klientom, naszym pracownikom, naszym partnerom i wszystkim innym interesariuszom, że rozpoczynamy nowy etap. Jako jedna z czterech sieciowych linii lotniczych Lufthansa Group, budujemy drogę ku obiecującej przyszłości. - powiedział prezes zarządu Brussels Airlines Peter Gerber.
Nowa tożsamość marki to bardzo logiczny krok dla Brussels Airlines. Po latach naznaczonych tak wieloma zmianami, ważne jest, aby wyjaśnić i potwierdzić naszą pozycję na rynku. Zmieniamy się w nową firmę, z nowymi wnętrzami kabin, zdigitalizowanymi procesami, odnowioną flotą z A320neo w drodze i wieloma innymi zmianami. Razem z agencją Today stworzyliśmy bardziej współczesny branding, taki, który pasuje do naszej ery cyfrowej, taki, który reprezentuje niezawodną i nowoczesną linię lotniczą. - dodał Michel Moriaux, szef marketingu w Brussels Airlines.
Nowa tożsamość marki obejmuje nową wersję charakterystycznych dla Brussels Airlines kolorów czerwonego i niebieskiego - teraz jest to głębsza czerwień i ciemniejszy odcień niebieskiego. Kropkowana litera "b", która obecnie zdobi ogony floty, została zastąpiona 9 kropkami różnej wielkości w formie kwadratu, co ma symbolizować różnorodność klientów, miejsc docelowych i pracowników. Żadna kropka nie jest taka sama. W zaktualizowanym logo zastosowano również nową, bardziej nowoczesną czcionkę. Dwa słowa nazwy marki są teraz ułożone jeden na drugim, przy czym słowo "Brussels" zyskuje na znaczeniu dzięki większemu rozmiarowi, aby podkreślić belgijską tożsamość linii lotniczej. W nowej szacie graficznej samolotu widać powiększenie kropkowanego logo na ogonie, świeży biały korpus i kontynuację kropek w różnych odcieniach niebieskiego i szarego.
Obok nowej identyfikacji wizualnej, nowa tożsamość marki przekłada się również na nowe hasło: "Jesteś w dobrym towarzystwie".Zdecydowaliśmy się na hasło, które podkreśla nasz najcenniejszy atut; gościnność, jaką oferują naszym pasażerom nasi pracownicy. Ich sposób pracy, zarówno na scenie, jak i za kulisami, gwarantuje, że nasi pasażerowie są w dobrych rękach. Zobowiązując się do przejrzystości, inwestując w bardziej ekologiczną i komfortową flotę, będąc dostępnymi 24/7 i upewniając się, że nasi pasażerowie siedzą razem bez dodatkowych opłat, chcemy zaoferować naszym klientom to, co naprawdę jest dla nich ważne. Bez drobnego druku. - dodał Michel Moriaux.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami