TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W związku z wciąż trwającą pandemią Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w porozumieniu z Organizacją Turystyczną Meklemburgii-Pomorza Przedniego (TMV), postanowiła po raz kolejny zorganizować Germany Travel MartTM (GTM) 2021 w formie wydarzenia online.
reklama
Wydarzenie jest planowane w dniach 27- 29 kwietnia 2021 r.
Realizacja GTM 2020 w przestrzeni wirtualnej była środkiem pozwalającym naszym partnerom z niemieckiej branży turystycznej pozostać w kontakcie z międzynarodowymi nabywcami i multiplikatorami wkrótce po wybuchu pandemii koronawirusa. Odzew ze wszystkich stron był pozytywny, jednak jesteśmy świadomi znaczenia kontaktów osobistych w biznesie. Podczas pandemii koncentrujemy się na formatach hybrydowych lub wirtualnych substytutach tam, gdzie to możliwe. - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Meklemburgia-Pomorze Przednie intensywnie przygotowywała się do GTM i najchętniej powitałaby świat turystyczny w najpopularniejszym miejscu wypoczynku w Niemczech. Jednakże koronawirus już po raz drugi pokrzyżował nam plany. Ubolewamy nad tym i jednocześnie cieszymy się, że już na wczesnym etapie udało się znaleźć dobre rozwiązanie w bliskim partnerstwie z DZT. Meklemburgia-Pomorze Przednie spełni swoją rolę jako kraj partnerski również na wirtualnym GTM 2021 - dodaje Tobias Woitendorf, prezes TMV.
Podczas trwania VirtualGTM 2020, 450 kluczowych klientów z branży turystycznej z 49 krajów skorzystało z platformy, aby poznać ofertę 250 niemieckich firm z branży hotelarskiej, transportowej i rekreacyjnej, biur podróży oraz regionalnych organizacji turystycznych, a także aby prowadzić negocjacje dla nadchodzącego roku. W tym celu przeprowadzono ponad 5700 spotkań online przy użyciu narzędzia wirtualnego stworzonego przez DZT.
Poza platformą biznesową uczestnicy skorzystali z programu informatycznego z dyskusjami panelowymi i webinariami, na których przedstawiono rynkowe spojrzenie na status quo niemieckiej turystyki przyjazdowej, najnowsze trendy i produkty wielu partnerów z niemieckiej branży turystycznej oraz aktualne i planowane kampanie marketingowe DZT.
Przeprowadzona wśród dostawców i nabywców usług ankieta udokumentowała sukces nowego formatu. 90 procent uczestników stwierdziło, że są zadowoleni/bardzo zadowoleni z GTM. 83 procent ankietowanych stwierdziło, że GTM są dobrą/bardzo dobrą platformą do zawierania kontraktów biznesowych. 92 procent nawiązało nowe kontakty biznesowe dzięki vGTM.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami