TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-07-10 - Too Good To Go będzie walczyć z marnowaniem jedzenia w Polsce

Po kilkumiesięcznych testach Too Good To Go rozpoczyna działalność w Polsce. Aplikacja w założeniu ma pomóc ograniczyć marnowanie jedzenia w restauracjach, hotelach i sklepach.

reklama


Od lipca oficjalną działalność zaczyna duńska aplikacja Too Good To Go. Za jej pośrednictwem będzie można kupować niesprzedane pieczywo oraz dania za jedną trzecią ceny. Na razie z zamawiania potraw będzie można skorzystać tylko w Warszawie, gdzie do współpracy przyłączyło się około 50 punktów gastronomicznych.

Za pomocą aplikacji klienci będą mogli zarezerwować posiłek-niespodziankę. W przypadku restauracji są to posiłki przygotowywane tego samego dnia. Zamawiający zwykle nie wie co otrzyma, ponieważ lokale nie muszą na bieżąco aktualizować swojej oferty, natomiast może skontaktować się z danym punktem i telefonicznie ustalić, co zawierają paczki i zapytać np. o alergeny. Posiłki, zamówione przez aplikację nie działają w dowozie i należy się po nie udać osobiście.

W kolejnych miesiącach aplikacja powinna pojawić się w innych miastach - mówił podczas konferencji Kuba Walasek, country manager aplikacji Too Good To Go w Polsce. Naszym nadrzędnym celem jest tworzenie globalnego ruchu przeciwko marnowaniu jedzenia - dodaje.

Aplikacja powstała i rozpoczęła działalność w Danii w 2005 roku i działa już w 12 krajach świata, gdzie pozyskała w sumie ponad 12 mln użytkowników.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com