TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-11-06 - Kawa Starbucks na dowóz

Znana sieć kawiarni chce rozpocząć dostarczanie kawy do domów. Prezes podkreśla, że produkty mają zachować taką samą jakość jak te serwowane w lokalu.

reklama


Prezes Starbucks, Kevin Johnson ma w planach przeniesienie modelu delivery stosowany w Chinach do USA. Wszystko za pomocą współpracy Starbucks z platformą Alibaba. Rozszerzenie usług dostawy produktów Starbucks integruje aplikację Starbucks z cyfrowymi sieciami Alibaby.

Dla Starbucks umożliwienie dostawy na terenie Chin było próbą odparcia konkurencji Luckin Coffee, chińskiego start-upu. Firma, która rozpoczęła działalność w Pekinie w styczniu z dwoma sklepami, otworzyła od tego czasu ponad 800 oddziałów w 13 miastach w całym kraju. Jej współzałożyciel Guo Jinyi mówił, że chce przewyższyć Starbucks. Pan Guo, współzałożyciel Luckina, zwrócił uwagę, że Starbucks nie jest popularny w takich krajach jak Kanada, gdzie króluje sieć Tim Hortons oraz Wielka Brytania, gdzie dominuje Costa Coffee.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com