TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-07-27 - KLM wprowadza nową usługę dla pasażerów

KLM uruchamia swoją najnowszą usługę dostępną za pośrednictwem Asystenta Google. Klienci linii, którzy mają zainstalowaną aplikację Google Assistant na swoich urządzeniach mobilnych oraz urządzeniach domowych, mogą teraz używać poleceń głosowych do łatwego wyszukiwania lotów holenderskiego przewoźnika.

reklama


Asystent pomaga znaleźć odpowiedzi szybciej, podczas gdy użytkownik ma wolne ręce i może w tym czasie robić coś innego. Usługa jest dostępna w języku angielskim i niderlandzkim.

Posiadacze aplikacji Asystent Google zainstalowanej na tablecie lub smartfonie mogą aktywować serwis wyszukiwania biletów prosząc o rozmowę z KLM. Na to wezwanie zgłosi się inteligentny, wirtualny asystent Bluebot, który zaoferuje pomoc z znalezieniu odpowiedniej oferty przelotu KLM. Przed przystąpieniem do pracy, Bluebot wypyta o destynację, port wylotowy i daty całej podróży. Po znalezieniu oferty, klient otrzymuje na swoje urządzenie bezpośredni link do wyniku wyszukiwania, gdzie można już samodzielnie zarezerwować podróż o danych parametrach. Należy pamiętać, że rozmawiając z botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim, lub niderlandzkim. Nowa usługa asysty w wyszukiwaniu biletów jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com