TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism) wystartował z nową międzynarodową kampanią pt. Dubai Presents, promowaną przez hollywoodzkie gwiazdy - Jessicę Albę i Zaca Efrona.
reklama
Celem kampanii jest zachęcenie turystów, blogerów podróżniczych i artystów do przeżycia filmowej przygody: opowiedzenia historii ze sobą w roli głównej i napisania do niej scenariusza, w którym tłem będą dubajskie scenerie.
Filmy, tworzące kampanię Dubai Presents, zostały wyreżyserowane przez Craiga Gillespie, uhonorowanego Nagrodą Amerykańskiej Gildii Reżyserów Filmowych. Składają się z serii sześciu krótkich filmów z Jesicca Albą i Zaciem Efronem w rolach głównych, reprezentujących różne gatunki, z których każdy zabiera widzów w intrygującą podróż po mieście. Serię rozpoczyna szpiegowski film akcji, a następne będą publikowane w ciągu kolejnych czterech miesięcy.
Dubai Tourism kontynuuje współpracę z kluczowymi rynkami międzynarodowymi, aby utrzymać zainteresowanie podróżnych. Po serii cyfrowych kampanii, takich jak #TillWeMeetAgain, #ReadyWhenYouAre i #LiveYourStory, Dubai Presents promuje miasto jako bezpieczną, obowiązkową destynację, jednocześnie prezentując międzynarodowym podróżnym różnorodną ofertę turystyczną.
W serii krótkich filmów pokazujemy atrakcyjne miasto, imponujące krajobrazy, bogatą i różnorodną kulturę, zapraszając podróżników z całego świata do odwiedzenia Dubaju i stworzenia własnej epickiej przygody. Dzięki tej produkcji opowiadamy o Dubaju na zupełnie nowym poziomie: pokazujemy miasto, w którym mieszka ponad 200 narodowości, miasto, które zapewnia dostęp do różnorodnych doświadczeń dla całej rodziny, będąc najlepszym na świecie miejscem do życia, pracy i odwiedzin. Filmy ukazują także nasze drapacze chmur i punkty orientacyjne, podpowiadając jak przeżyć tu niezapomniane wakacje i podzielić się ze światem swoją ekscytującą historią z Dubaju. W tym trudnym dla branży turystycznej okresie, nowa kampania daje także świadectwo silnej współpracy z miejskimi interesariuszami i z ponad trzema tysiącami globalnych partnerów turystycznych, wszystko po by jeszcze bardziej wzmocnić nasze synergiczne podejście do promocji Dubaju. - powiedział Issam Kazim, dyrektor generalny Dubai Tourism.
Międzynarodowa kampania Dubai Presents będzie realizowana na 27 rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Indiach, Chinach, Niemczech czy Rumunii. Kampania startuje 5 sierpnia w ponad 15 językach, w tym m.in. w języku angielskim, polskim, rumuńskim, niemieckim, francuskim, arabskim, chińskim czy rosyjskim. W Polsce kampania będzie obecna w mediach cyfrowych i kanałach społecznościowych. Oprócz sześciu materiałów filmowych z udziałem gwiazd, kampania zawiera również także serię zwiastunów, podkreślających atrakcje gastronomiczne, przyrodnicze i sportowe Dubaju.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami