TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-07-18 - Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels

Dawne kamienice, widok na most zakochanych we Wrocławiu albo neonowy napis "Warszawa" oraz Pałac Kultury i Nauki odbijający się w samochodowym lusterku - to tylko niektóre z ponad 350 fotografii wykonanych dotychczas przez uczestników konkursu Miastonomia. Dotychczas w akcji wzięły udział Wrocław i Warszawa, a kolejne miasto to Gdynia.

reklama


Pocztówkowe zdjęcia nie zawsze pokazują prawdziwe piękno i klimat miejsc. Organizator konkursu, AccorHotels, wspólnie z mieszkańcami polskich miasta, chce pokazać to, czego nie widać na tradycyjnych zdjęciach i przewodnikowych fotografiach. Nikt nie zna polskich miast tak dobrze, jak ich mieszkańcy, dlatego to właśnie oni pokazują je ze swojej wyjątkowej perspektywy.

Miastonomia to konkurs fotograficzny realizowany na Instagramie, który od początku powstaje z mieszkańcami polskich miast i fanami. To to oni decydują, jakie miasto lub jego część chcą sfotografować i tym samym - poznać lepiej. Wystarczy wrzucić na swój Instagram zdjęcie miasta, oznaczyć tagami #miastonomia i #feelwelcome oraz oznaczyć na nim profil @accorhotels_polska. Najlepsza fotografia zostanie nagrodzona voucherem weekendowym do wybranego hotelu sieci, a autor zdjęcia przez tydzień będzie mógł prowadzić profil @accorhotels_polska.

Po Wrocławiu i Warszawie przyszła pora na Gdynię. W ciągu dwóch edycji uczestnicy wykonali już ponad 350 fotografii, na których pokazali piękno Wrocławia i Warszawy. Wszystkie zdjęcia można zobaczyć na Instagramie pod hashtagiem #miastonomia. Trzecia edycja Miastonomii potrwa od 16 do 27 lipca na Instagramie AccorHotels. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wrzucić zdjęcie ukazujące Gdynię.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com