TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
We wtorek, 12 listopada sieć Burger King w 25 europejskich krajach wprowadziła bezmięsnego burgera. W dotychczasowej historii marki, nie wprowadzała ona żadnego produktu, aż na tak dużą skalę.
reklama
Nowo wprowadzona bezmięsna kanapka nosi nazwę Rebel Whopper i jej głównym elementem jest kotlet sojowy wyprodukowany przez The Vegetarian Butcher, holenderskiego producenta zamienników produktów mięsnych, który został zakupiony przez Unilever pod koniec 2018 roku.
Nowy produkt został wprowadzony m.in. w Niemczech, Polsce, Włoszech, Portugalii, czy Hiszpanii, a niedługo trafi także do Wielkiej Brytanii.
Przygotowany z soi, pszenicy, oleju roślinnego i przypraw Rebel Whopper, jest bezmięsną alternatywą dla klasycznego Whoppera, ale niekoniecznie mniej kaloryczną. Dla przykładu, sprzedawany w Szwajcarii Rebel Whopper, ma 608 kcal, podczas gdy jego oryginalna, mięsna wersja ma około 640 kcal.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami