TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-10-14 - Costa Cruises zmienia identyfikację wizualną

Największą zmianą w identyfikacji wizualnej jest logotyp firmy - litera "C", która od ponad 70 lat towarzyszy wszystkim statkom Costa pływających po morzach całego świata. Badanie konsumenckie wykazało, że jest to najbardziej rozpoznawalny element brandingu armatora i jego ulubiony element.

reklama


Nowe pozycjonowanie marki oznacza dla Costy wielką modernizację, która dotyczy także sposobu komunikacji. Najbardziej znaczącą zmianą jest nowy logotyp. Nowe logo nie rezygnuje z historycznej wartości i związku z tradycją firmy, jest jednak dopasowane do współczesnych standardów i jest innowacyjne - powiedział Francesco Muglia, wiceprezes ds. globalnego marketingu Costa Cruises.





W nowej wersji logotypu, wygląd historycznego "C" został uaktualniony, stając się bardziej nowoczesnym, dynamicznym i dostosowanym do kontekstu cyfrowego symbolem. Nowe logo łączy dwa motywy w sinusoidalnym układzie: żółtą ziemię, widoczną w dolnej części logotypu oraz niebieskie morze w górnej części. Logotyp prezentuje ideę podróży jako sposobu na łączenie i integrację kultur, umożliwiającą ciągły rozwój dzięki czerpaniu unikalnych doświadczeń z rejsów.

Dobór kolorów logotypu łączy przeszłość z nowoczesną tonacją: żółty i niebieski są nadal obecne, jednak w bogatszych i bardziej eleganckich odcieniach. Zmienione zostało także liternictwo - w kierunku bardziej współczesnego i cyfrowego języka, wzbogaconego o żółte elementy interpunkcyjne oraz o inne drobne, ale znaczące elementy.

Nowy logotyp Costa wraz z systemem identyfikacji wizualnej został stworzony przez ArteficeGroup.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com