TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-04-18 - Thomas Cook prezentuje swój nowy koncept hoteli

Thomas Cook wprowadza nową markę hotelową. Co ma być charakterystyczne dla hoteli pod szyldem Cook s Club?

reklama


W ramach strategii, której kluczowym elementem jest rozwój własnych marek hotelowych, grupa chce pozyskać nową, rosnącą grupę klientów. Koncept skierowany jest do nowej generacji podróżników, którzy przywiązując wagę do budżetu, chcą spędzać wakacje w hotelach o świetnym designie i oferujących wyśmienite jedzenie. Cook s Club to także stylowe i proste pokoje, niezobowiązująca atmosfera i muzyka w tle serwowana od wschodu do zachodu słońca przez profesjonalnych DJ-ów.

Pierwszy hotel nowej marki - Cook's Club Crete zostanie otwarty w czerwcu tego roku na Krecie. Znajduje się w popularnym kurorcie Hersonissos i jest całkowicie wyremontowanym obiektem z 148 pokojami. Nawiązując do udanego konceptu Casa Cook i tworząc nową markę hotelową, grupa Thomas Cook chce kontynuować transformację klasycznych wakacji zorganizowanych, a tym samym zwiększać swoją atrakcyjność poprzez oferowanie spersonalizowanego produktu. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić pod marką Cook s Club 10-15 hoteli działających głównie na zasadzie franczyzy.

Remo Masala, dyrektor kreatywny Hotels & Resorts, który opracował nową koncepcję powiedział: Koncentrując się w Casa Cook na designie zachwialiśmy rynkiem hoteli "plażowych". Cook s Club także oferuje połączenie dobrego designu, wyśmienitego jedzenia i napojów, ale w zredukowanej wersji z koncentracją na elementach istotnych dla współczesnych podróżników. To daje Thomas Cook szansę bycia pionierem w przeniesieniu miejskiego stylu życia na plażę.

Centrum hotelu na Krecie stanowią dwa baseny otoczone przestrzenią do spożywania posiłków, kantyną i barem - Captain Cook. Kantyna oferuje street food z urozmaiconymi potrawami - od zdrowych, wegańskich przekąsek do lokalnych klasycznych dań, łącznie z moussaką i gyrosem. Śniadania będą serwowane przez całe przedpołudnie, a kolacje do późnych godzin nocnych. Captain Cook będzie również w ciągu dnia sprzedawać przekąski przy basenie oraz różne koktajle przygotowywane z alkoholi premium i najświeższych składników włączając zioła z własnego ogródka.

Pokoje oraz apartamenty z małą kuchnią umożliwiają zakwaterowanie osobom podróżujących w pojedynkę oraz grupom do sześciu osób. Życie będzie skupiało się wokół głównego basenu, który od rana do nocy będzie miejscem integracji i relaksu. Nieodłącznym elementem wypoczynku w ciągu dnia i wieczorem będzie muzyka.





Cook s Club będzie nową siłą napędową grupy, ponieważ otwieramy te hotele na naszych kluczowych rynkach. Koncentrujemy się na tworzeniu dużych obiektów, standardowo z około 300 pokojami, które oferują atrakcyjne wakacje dla nowoczesnych podróżników. Rozwój własnych marek hotelowych jest kluczowym elementem naszej strategii. Klienci, którzy się w nich zatrzymują są bardziej zadowoleni ze swoich wakacji niż korzystając z szerszego portfolio hoteli, dlatego istnieje większe prawdopodobieństwo, że ponownie u nas zarezerwują swój pobyt. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom turystów, rozszerzamy nasze portfolio własnych marek otwierając się na nowych klientów, którzy będą do nas wracać co roku - powiedział Ingo Burmester, dyrektor generalny Hotels & Resorts.

Cook s Club to część strategii firmy Thomas Cook mająca na celu zwiększenie jakości portfolio hoteli własnych marek, które obecnie tworzy osiem brandów. Ostatnie nowości wprowadzone w tym sezonie przez firmę Thomas Cook, które doskonale wpisują się w trend personalizacji oferty to możliwość rezerwacji jeszcze przed wyjazdem konkretnego pokoju "Wybierz swój pokój" i leżaka "Wybierz swój ulubiony leżak".

Cook s Club Crete zostanie otwarty w dniu 1 czerwca i będzie dostępny dla polskich klientów Neckermann Podróże.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com