TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-02-01 - Nowy konkurs dla szkół gastronomicznych

Makro Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie Makro Chefa. Inicjatywa skierowana do szkół i klas gastronomicznych ma na celu promocję kuchni tradycyjnej oraz nowych marek własnych: Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium.

reklama


Do konkursu Wyzwanie Makro Chefa sieć hurtowni MAKRO Polska zaprosiło szkoły gastronomiczne z całej Polski. Do udziału zakwalifikowało się dwadzieścia szkół m.in. z Warszawy, Nakła Śląskiego, Starachowic, Szczytna, Bochni, Garwolina czy Wejherowa. Zainteresowanie konkursem przerosło nasze oczekiwania - spłynęło do nas blisko pięćdziesiąt zgłoszeń w różnej formie, również filmów czy rymowanek - mówi Joanna Purzycka, koordynatorka projektu. Zakwalifikowane szkoły wyznaczą reprezentujące je zespoły złożone z uczniów i nauczycieli, których zadaniem będzie przygotowanie autorskiego przepisu na danie tradycyjne z wykorzystaniem m.in. produktów marki Makro Chef: kaszy gryczanej, chrzanu tartego i miodu gryczanego, które to zapewni sieć hurtowni.

Najciekawsze trzy zgłoszenia wybierze jury w składzie: Magdalena Figurna (rzecznik prasowy Makro Polska), Sławomir Leszczyński (kierownik działu marki własnej w Makro Polska), Joanna Purzycka (koordynatorka konkursu), Paweł Serafin (szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie) oraz Cezary Powała i Michał Grzywacz (szefowie kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie). Dodatkowo przyznana zostanie nagroda publiczności dla zespołu, którego przepis zdobędzie największą liczbę polubień na fanpage u programu Szef dla Młodych Talentów na Facebooku.

Do zdobycia są nagrody: publikacja w międzynarodowej książce kucharskiej wydanej przez Metro AG, zestawy noży MAKRO Professional oraz bony na zakupy do Makro. Oprócz szansy na nagrodę, każda z dwudziestu szkół otrzyma zestaw produktów spożywczych Makro Chef i środków czystości Makro Professional.

Celem konkursu jest zachęcenie szkół do zagłębienia się w kuchnię tradycyjną poprzez kreatywne wykorzystanie produktów naszej nowej marki własnej MAKRO Chef oraz poszukiwanie nowych smaków i połączeń. Mamy nadzieję, że dzięki temu reprezentujący szkoły uczniowie - pod opieką swoich nauczycieli - będą mogli jeszcze bardziej rozwijać swoją wyobraźnię, pasję i talent kulinarny - dodaje Joanna Purzycka.

Pierwsza edycja konkursu potrwa do marca. Kolejne dwie edycje zaplanowane są na kwiecień i wrzesień.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com