TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Dnia 5 października 2006 r. Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" wypowiedziało umowę na świadczenie usług lotniczych spółce Fischer Air Polska. Przewoźnik będzie mógł korzystać z infrastruktury PPL, ale na znacznie gorszych warunkach niż do tej pory, np. będzie musiał płacić za wszystkie swoje loty przed wykonaniem usługi,
reklama
Wypowiedziana umowa obejmowała opłaty za lądowanie oraz opłaty za nawigację na terenie Polski. PPL jeszcze 11 sierpnia br. zadeklarował, że w ciągu 14 dni przedstawi Fischer Air Polska nową propozycję kontraktu na świadczenie powyższych usług. Pomimo monitów w okresie 2 miesięcy oferta taka nie została przesłana. W dniu 5 października br. PPL wypowiedział umowę, a więc 2 dni po przesłaniu skargi Fischer Air Polska do Ministra Transportu.
- Działanie PPL jest wymierzone w spółkę Fischer Air Polska - mówi Krzysztof Szymański dyrektor finansowy Fischer Air Polska Sp. z o.o. - Ma na celu wyeliminowanie poważnego gracza z rynku aby przygotować miejsce dla obcej konkurencji. Jeszcze we wrześniu br. przedstawiciele PPL podczas oficjalnego spotkania życzyli nam bankructwa.
Wypowiedzenie umowy oznacza, że Fischer Air Polska będzie musiał płacić za wszystkie swoje loty PPL przed wykonaniem usługi, co może utrudnić funkcjonowanie spółki. Na chwilę obecną żadne zaplanowane loty nie zostają wstrzymane.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami