TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-02-01 - Polska turystyka promowana w Chinach

Pekiński ośrodek POT we współpracy z Instytutem Polskim, sekcją kulturalną Ambasady RP w Pekinie, firmą Seba Amber i Millenium City Park w Kaifeng otworzył polską wystawę kulturalną "Niekończąca się więź", świętując 70 lat stosunków politycznych między Polską, a Chinami, a także inicjatywę "Jednego Pasa, Jednej Drogi" łączącą oba kraje.

reklama


Wydarzenie poprzez serię wystaw artystycznych, fotograficznych i jubilerskich, obejmujących wystawy polskiego dziedzictwa UNESCO, polskiej kultury, polskiej biżuterii bursztynowej i występ dwóch renomowanych artystów: Iwony Tamborskiej i Jiao Weidong, zapozna chińskiego widza z podstawowymi walorami turystycznymi Polski i pozwoli lepiej zrozumieć kontekst kulturowy naszego kraju.

Jedną z wystaw, która została zaprezentowana na evencie jest "About Polska". Obejmuje ona najważniejsze informacje na temat Polski i jej kultury. Można na niej znaleźć opisy głównych miast: Warszawy, Krakowa, Katowic, Łodzi, Poznania, Olsztyna, Trójmiasta, Wrocławia, Lublina oraz Białegostoku. Odwiedzający mogą również podziwiać naturalne piękno polskich krajobrazów, poprzez plakaty przedstawiające architekturę, wzornictwo, scenę muzyczną, kinematografię, osiągnięcia naukowe, imprezy sportowe i tradycyjne potrawy. Wystawa ma za zadanie pozwolić chińskiemu odbiorcy zdobyć wiedzę na temat naszego kraju z różnych obszarów zainteresowania.

Oprócz kultury i turystyki w Chinach promowano już polskie krajobrazy, o czym pisaliśmy w artykule Tatry pojawią się w chińskiej telewizji. Biorąc pod uwagę rosnącą każdego roku liczbę chińskich turystów, kampania POT może przyczynić się do dalszej dynamicznej wymiany turystycznej na linii Polska-Chiny.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2019 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com