TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-11-19 - Otwarto pierwszy podziemny hotel na świecie

Hotel został nominowany jako jeden z architektonicznych cudów świata przez National Geographic Channel z serii MegaStructures ze względu na pionierski projekt architektoniczny.

reklama


InterContinental Hotels Group jedna z światowych firm hotelarskich, 15 listopada br. świętowałą uroczyste otwarcie InterContinental Shanghai Wonderland, 200. hotelu w ramach portfolio marki InterContinental Hotels & Resorts. Opracowany przez Shimao Group i zarządzany przez IHG, InterContinental Shanghai Wonderland jest luksusowym hotelem mistrzowsko wkomponowanym w boczną ścianę opuszczonego kamieniołomu w południowo-zachodnim Szanghaju. Rozciąga się na 88 metrów w głąb ziemi. Hotel znajduje się ponad 30 km od Szanghaju i jest mistrzowsko wkomponowany w boczną ścianę opuszczonego dawnego kamieniołomu. W budowie brała udział również firma Atkins, która odpowiada za inne słynne hotele, np. Burj Al Arab Hotel w Dubaju.

Nowy budynek InterContinental Shanghai Wonderland łączy w sobie luksus marki z rewolucyjnym designem w wyjątkowym miejscu, tworząc bezprecedensowy obraz który na zawsze zmieni globalny krajobraz hotelarski.

Kontynuując zaangażowanie marki InterContinental Shanghai Wonderland oferuje zapewnia wysoki standard obsługi gości.

Położony obok Tianma Pit w Sheshan Mountain Range, ten legendarny nowy hotel jest w większości pod ziemią. 16 pięter jest pod ziemią, natomiast 2 piętra znajdują się pod wodą. Hotel posiada 336 pokoi i apartamentów z widokami na wodospady i otaczające je klify. Na poziomie wody znajduje się taras zewnętrzny i sypialnia, podczas gdy podwodny salon otoczony jest akwarium, gdzie goście będą otoczeni przez różne gatunki ryb.

Cieszymy się, że możemy ponownie połączyć siły z Shimao Group, aby otworzyć InterContinental Shanghai Wonderland - arcydzieło architektury, które jest cudem i pięknem w światowej branży hotelarskiej. Od czasu wejścia na chiński rynek w 1984 r. IHG utrzymywało oszałamiający wzrost, a otwarcie Krainy Czarów Szanghaju InterContinental stanowi kamień milowy w naszej strategii rozwoju i dodatkowo wzmacnia nasze luksusowe portfolio w Chinach.skomentował Lin Wang, szef ds. marketingu w IHG.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com