TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-05-14 - Rośnie hotelowe portfolio Grupy TUI

W ciągu najbliższych tygodni portfolio hotelowe Grupy TUI zostanie poszerzone o ponad dwadzieścia nowych hoteli w jedenastu krajach Europy, Afryki i Azji.

reklama


Silny wzrost zostanie osiągnięty w szczególności w przypadku marek hotelowych TUI Sensimar, TUI Family Life i TUI Sensatori. Kompleksowa marka klubowa TUI Magic Life zaoferuje tego lata trzy nowe ośrodki wypoczynkowe, a wieloletni partnerzy joint venture Riu i Atlantica również poszerzą swoje portfolio.

"Hotele, ośrodki wypoczynkowe i rejsy to główne obszary rozwoju TUI. Konsekwentnie rozwijamy te obszary działalności, które już teraz stanowią około 70 procent przychodów naszej grupy. Segment hotelarski jest mniej cykliczny niż wysoce konkurencyjna tradycyjna działalność touroperatorów, która obecnie stanowi 30 procent przychodów TUI. Konsekwentnie inwestujemy w hotele, statki i rozbudowę naszych platform cyfrowych dla działalności turystycznej", powiedział członek zarządu TUI Sebastian Ebel, odpowiedzialny za działalność hoteli i ośrodków wypoczynkowych.

10 nowych hoteli zostało otworzonych 1 maja bieżącego roku, natomiast reszta będzie sukcesywnie otwierana na przestrzeni kolejnych tygodni. Do końca sezonu letniego do portfolio dołączy znacznie ponad 20 nowych hoteli i jacht dla dorosłych marki TUI Sensimar.

Do Grupy TUI zostały także oficjalnie włączone trzy byle hotele Lakitira, które zostały zakupione na aukcji przez TUI Atlantica. "Rozszerzamy zarówno własne portfolio hoteli, jak i nasze marki hoteli koncepcyjnych, we współpracy z wieloletnimi spółkami joint venture i innymi partnerami hotelarskimi" - powiedział Ebel.

Łącznie, w skład Grupy TUI wchodzi obecnie około 380 hoteli i 17 statków wycieczkowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com