TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-05-05 - Citibank Handlowy razem z easygo.pl

Citibank Handlowy i easygo.pl będą wspólnie zdobywać klientów. Citibank Handlowy wśród zainteresowanych zakupem wycieczki poprzez Internet, a easygo.pl wśród klientów Citybanku.

reklama


Firmy przygotowały ofertę usług finansowych dla podróżujących internautów, oraz zniżki przy zakupie wycieczek, opłaconych Kartą Kredytową Citibank.

Dzięki współpracy klient dokonujący rezerwacji i zakupu w portalu turystycznym www.easygo.pl może skorzystać z oferty produktów bankowych wspierających wyjazdy wakacyjne (www.easygo.pl/citibank.html ). A klienci Citibanku mogą kupić wakacyjną wycieczkę ze specjalną zniżką - Każdy płacący za wyjazd w easygo.pl Kartą Kredytową Citibank otrzyma od naszego turystycznego partnera rabat w wysokości 5% ceny wybranej przez siebie imprezy - wyjaśnia szczegóły Michał Skowroński, kierownik ds. programów partnerskich w Citibank Handlowy.

- Współpraca z easygo.pl nie jest przypadkiem - komentuje nowy projekt Damian Zozula, szef marketingu internetowego w Citibank Handlowy. - Mamy ogromne doświadczenie przy tego typu projektach, gdyż prowadzimy mnóstwo różnorodnych programów partnerskich od lat . Do tej pory jednak żadnego w sektorze turystyki online. Od kilku miesięcy z uwagą śledzimy osiągnięcia easygo.pl i z pełnym przekonaniem przyjęliśmy zaproszenie do projektu. Tym bardziej, że mamy możliwości na stworzenie różnorodnej oferty. - dodaje.

Serwis finansowy to od dziś stały element portalu easygo.pl. Do jego zasobów kierować będą różnorodne linki umieszczone na każdej pojedynczej stronie całego portalu. Dodatkowo, opracowane narzędzie ułatwi podejmowanie decyzji o chęci pozyskania wybranego produktu finansowego na kilku etapach przeglądania i rezerwowania oferty turystycznej.

Wyjazdy urlopowe sprzedawane w Internecie to według różnych źródeł od 2 do 4% całego rynku turystycznego w Polsce. Jego wartość rośnie jednak każdego roku. Najwięksi gracze notują 100 - 150% wzrost obsłużonych klientów, a co za tym idzie także generowanych przychodów. Średnia wartość dokonywanej w chwili obecnej rezerwacji wakacyjnej online to 4200 złotych.

easygo.pl i Citibank Handlowy już teraz zapowiadają nowe akcje promocyjne dla swoich klientów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com