TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-03-15 - Niemcy stawiają na turystykę młodzieżową

W rankingu turystycznych podróży młodych Europejczyków nastąpiły zmiany.

reklama


Niemcy z udziałem w rynku 11,5% uplasowały się aktualnie na pierwszym miejscu. Prowadząca dotychczas w statystyce Hiszpania spadła na drugie miejsce z udziałem w rynku 11,2%, z kolei na trzecim miejscu rankingu znalazły się Włochy z wynikiem 8,4%.

Dokładnie 5,2 mln młodych Europejczyków w wieku od 15 do 24 lat odwiedziło Niemcy w 2018 roku. Jak wynika z analiz trendów World Travel Monitor opublikowanych przez IPK International udział turystyki młodzieżowej w ogólnej liczbie 59,3 mln zagranicznych podróży Europejczyków do Niemiec wyniósł 8,8%, z kolei z łącznej liczby 528 mln podróży zagranicznych Europejczyków 45 mln (8,5 procent) przypadło na przedział wiekowy 15-24 lat.

Niemiecka Centrala Turystyki aby utrzymać dobry wynik zastosowała szereg działań marketingowych, które mają skierować uwagę młodych turystów na określone tematy i programy turystyczne w Niemczech. W oparciu o dogłębne badanie rynku szczegółowo analizujemy potencjał dla naszego marketingu tematycznego. Uzyskaną wiedzą dzielimy się z naszymi partnerami w niemieckiej branży turystycznej, aby następnie uściślić działania marketingowe adresowane do grup docelowych wykazujących największe zainteresowanie - mówi Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki.

DZT przez organizowanie wspólnych akcji z Niemieckim Towarzystwem Schronisk Młodzieżowych, współpracę z Instytutami Goethego za granicą czy rozbudowane serwisy społecznościowe z bazą 2,69 mln fanów na całym świecie chce wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie młodych turystów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com