TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-07-03 - Strategiczne spotkanie WP Holding

Prawie 80 menedżerów z Wakacje.pl, Travelplanet.pl oraz Invii z Czech, SÅ‚owacji i WÄ™gier - marek turystycznych należących do Wirtualna Polska Holding, spotkaÅ‚o siÄ™ na wspólnym wyjeździe w Egipcie. Partnerem przy jego organizacji byÅ‚o biuro podróży ETI. 

reklama


Wakacje.pl co roku zapraszają swoich menedżerów na wyjazdowe sesje strategiczne. To okazja, by wspólnie podsumować minionych kilka miesięcy i zapoznać się z planami na kolejne. Ostatnie wydarzenie odbyło się w egipskim kurorcie Makadi Bay w obiektach sieci Red Sea Hotels należących do biura podróży ETI. Zdecydowaliśmy się na Egipt, bo to jeden z kierunków najczęściej wybieranych przez naszych klientów mówi Małgorzata Kunc, szefowa działu MICE w Wakacje.pl, który odpowiadał za przygotowanie i realizację eventu.

Po stronie Wakacje.pl znajdowało się opracowanie programu i jego realizacja, a także organizacja przelotów i transferów dla uczestników podróżujących z Czech, Słowacji i Węgier. ETI zadbało o zakwaterowanie, transfery wewnętrzne, salę konferencyjną, wsparło też przy organizacji wydarzeń wieczornych oraz zagwarantowało i zrealizowało większość przelotów.

Przy wyborze kierowaliśmy się nie tylko popularnością tego kraju, znaczenie miała także dostępność obiektów spełniających nasze kryteria infrastrukturalne. Szukaliśmy miejsca, które jednocześnie pomieści wszystkich uczestników, będzie miało odpowiednio dużą salę konferencyjną, i na terenie którego będzie można realizować też inne wydarzenia, takie jak networking. Zależało nam również na kierunku z dużą liczbą połączeń lotniczych, by zapewnić łatwy dolot w tym samym czasie uczestnikom podróżującym z Polski, Czech, Węgier i Słowacji dodaje Małgorzata Kunc.

Współpraca układała się bardzo dobrze, choć na przygotowanie wyjazdu tym razem było stosunkowo niewiele czasu. Działaliśmy czasem niestandardowo, by dopracować wszystkie szczegóły eventu i, jak wynika z ankiet uczestników, wyjazd spełnił oczekiwania naszych pracowników. Zadanie o tyle niełatwe, że mowa o osobach, które stosunkowo często podróżują służbowo i prywatnie, mają więc w tym zakresie dość duże doświadczenie zaznacza Małgorzata Kunc.

Cieszymy się, że udało nam się sprostać wymaganiom profesjonalistów z branży. Organizacja rzeczywiście była wyzwaniem. Niewielka ilość czasu na przygotowanie "na 5 min" przed startem sezonu wakacyjnego jeszcze bardziej podnosiła poprzeczkę. Tym większe zadowolenie z pozytywnej oceny i takiej też weryfikacji dla naszych hoteli Red Sea Hotels dodaje Grzegorz Karolewski, dyrektor handlowy ETI Polska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com