TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wakacje.pl mają korzystniejszą propozycję dla nowych franczyzobiorców posiadających doświadczenie w branży turystycznej.
reklama
Multiagent rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej, która jest jednym z głównych filarów jego strategii dystrybucji. Sieć franczyzowa Wakacje.pl to ponad 300 salonów zlokalizowanych w całej Polsce. Biura działające pod tą marką znajdują się zarówno w dużych, średnich jak i małych miastach.
Wakacje.pl chcą być tam, gdzie jest klient, stąd ciągła rozbudowa sieci franczyzowej, do której dziś należy już ponad 300 salonów w całej Polsce. W dalszym ciągu widzimy potencjał rozwoju i stale pozyskujemy nowych partnerów, którzy chcą rozwijać własny biznes przy profesjonalnym wsparciu firmy z bardzo rozpoznawalną marką turystyczną w Polsce mówi Krzysztof Zych, wiceprezes ds. sprzedaży w Wakacje.pl.
Do sieci przystąpić mogą zarówno przedsiębiorcy bez doświadczenia w branży turystycznej, jak i ci, którzy takie doświadczenie posiadają. Do tej ostatniej grupy multiagent kieruje swoją najnowszą propozycję - dopłatę do otwarcia salonu franczyzowego. Współpraca z Wakacje.pl to po pierwsze korzystanie z siły marki, która jest dziś jedną z najlepiej rozpoznawalnych na polskim rynku, po drugie ogromne wsparcie na etapie uruchamiania biura, a potem w codziennej pracy. To też dostęp do szerokiej półki produktowej obejmującej ofertę kilkudziesięciu biur podróży, w tym produkt tworzony dla firmy na wyłączność podkreśla Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
W ramach najnowszej propozycji współpracy, skierowanej do osób z doświadczeniem w branży turystycznej, Wakacje.pl proponują nowe, uatrakcyjnione warunki. Każdy, kto jest związany z turystyką i chciałby poprowadzić własne biuro agencyjne pod marką Wakacje.pl, może skorzystać z obniżonej stawki opłaty za przystąpienie do naszej sieci. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, ale kwota dofinansowania zaczyna się od około 30 proc. standardowej stawki, dochodząc do nawet 60 proc. informuje Małgorzata Pruszkowska, menedżer regionalny w Wakacje.pl.
Wakacje.pl stale pracują nad zwiększaniem rozpoznawalności marki, prowadząc działania marketingowe na szeroką skalę. Twarzą multiagenta został Marcin Prokop, firma rozwinęła też mocno współpracę z influencerami aktywnie działającymi w różnych kanałach internetowych. To wszystko, w połączeniu z klasycznymi akcjami reklamowymi, sprawia, że marka jest z każdym rokiem coraz silniejsza, na czym korzystają także salony franczyzowe.
Wszyscy przystępujący do jakiejkolwiek sieci franczyzowej powinni oczywiście zapoznać się z pełną umową i przeanalizować jej warunki i ich wpływ na zysk w dłuższym okresie czasu. Znana wszystkim Polakom zielona sieć sklepów szuka franczyzobiorców wszelkimi metodami od lat, jednak wielu z nich kończy ze stratą, a nie zyskiem, więc franczyza i znana marka nie jest gwarancją sukcesu poszczególnych franczyzobiorców.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami