TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
27 września w Poznaniu odbyły się 18 Gala Ambasadorów Kongresów Polskich, której współorganizatorem jest Polska Organizacja Turystyczna oraz Konferencja Poznań Meetings Challenge, nad którą honorowy patronat objął prezes POT Robert Andrzejczyk.
reklama
Program Ambasadorów Kongresów Polskich służy promowaniu Polski, jako miejsca organizacji międzynarodowych kongresów i konferencji. Jest on realizowany wspólnie przez Polską Organizację Turystyczną oraz organizację pozarządową - Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce. Wspierany jest on także regionalnie w ramach działań lokalnych Klubów Ambasadora.
Podczas gali przedstawionych zostało 16 nowych Ambasadorów Kongresów Polskich. W tym roku specjalne wyróżnienie, z okazji jubileuszu dwudziestolecia istnienia, otrzymało także Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.
Polska Organizacja Turystyczna bardzo intensywnie wspiera przemysł spotkań poprzez działania Poland Convention Bureau i współpracę z organizacjami branżowymi. Jedną z takich inicjatyw jest Program Ambasadorów Kongresów Polskich, który z roku na rok coraz bardziej się rozwija z korzyścią dla polskiej branży turystycznej - powiedziała wiceprezes POT, Agnieszka Jędrzejczyk.
Gala Ambasadorów Kongresów Polskich to wydarzenie, które łączy środowisko badawcze ze światem biznesu. Niewątpliwie jest ono bardzo ważne i potrzebne. W życiu PGE Narodowego, jak w każdej dużej organizacji, konieczne jest utrzymywanie szerokich relacji międzynarodowych, który mają bardzo pozytywny wpływ na funkcjonowanie i dostarczają wielu nowych idei. Za sprawą Ambasadorów Kongresów Polskich jesteśmy w stanie skutecznie docierać do jeszcze większych grup odbiorców - dodała Alicja Omięcka, Prezes Zarządu operatora PGE Narodowego.
Dzięki wprowadzonym w tym roku zmianom, po raz pierwszy podczas gali wyróżnieni zostali także Mecenasi Kongresów Polskich. Ta nagroda jest formą uhonorowania i docenienia roli sponsora wspierającego organizowane spotkanie czy wydarzenie.
Wcześniej, tego samego dnia odbyła się konferencja Poznań Meetings Challenge zorganizowana przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce. Jej tematyka poświęcona była wyzwaniom, przed jakimi stoi polski i poznański rynek spotkań oraz współpracy organizatorów spotkań ze sponsorami i partnerami, co było uwarunkowane wprowadzeniem nowej kategorii w Programie AKP - Mecenasa Kongresów Polskich. Przedstawiono branży potrzeby i oczekiwania organizatorów spotkań, a organizatorom zaprezentowano programy wsparcia oferowane przez sektor spotkań dla pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski. Wydarzenie otworzyła wiceprezes POT Agnieszka Jędrzejczyk. W ramach Poznań Meetings Challenge poruszono także temat przyszłości branży spotkań w Poznaniu. Paneliści dyskutowali o tym, jaką funkcję w promocji miasta pełni duży obiekt targowo-kongresowy. Debatowano, czy mali i średni przedsiębiorcy sektora spotkań podporządkowują swoje działania marketingowe pod Międzynarodowe Targi Poznańskie, czy może kreują własną politykę sprzedaży. Zastanawiano się także nad tym, jak pozyskiwać sponsorów.
Pełna lista nowych Honorowych Ambasadorów Kongresów Polskich:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami