TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-08-18 - Wyniki finansowe a&o

Sieć a&o Hostels, odnotowała 3,1 miliona noclegów i łącznie 1,4 miliona gości w pierwszej połowie 2025 roku.

reklama


Wraz ze wzrostem liczby gości zagranicznych w ujęciu rok do roku, firma odnotowała wzrost liczby gości z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Obłożenie pokoi oscylowało na poziomie 73%, przy czym goście zatrzymują się na krótsze okresy i dokonują rezerwacji później niż w 2024 roku. Sieć planuje udzielić 6 milionów noclegów do końca roku.

A&o odnotowała 3,1 mln noclegów i łącznie 1,4 mln gości w pierwszej połowie 2025 r., przy obłożeniu pokoi na poziomie 73% (w porównaniu z 74,8% w pierwszej połowie 2024 r.) i całkowitym przychodem w wysokości 116 mln euro (w porównaniu ze 110 mln w pierwszej połowie 2024 r.).

Wyraźnie odczuwamy niechęć niektórych gości w kwestii cen pokoi w pierwszej połowie roku, jednak obłożenie pokoi pozostaje stabilne, z niewielkim spadkiem stawek. Ogólnie jesteśmy bardzo pozytywnie nastawieni. Rok 2025 był dla naszej firmy rokiem rozwoju, a nasza ekspansja nabiera tempa i dynamiki. To naprawdę ekscytujący okres dla nas, a kolejne międzynarodowe otwarcia są już w planach- powiedział dyrektor generalny a&o, Oliver Winter.

Obecnie a&o ma 43 obiekty w 30 miastach w dziesięciu krajach Europy, a najnowsze z nich to a&o Hostel Firenze Campo di Marte, otwarty w lutym tego roku oraz a&o Hostel Milano Ca Granda we Włoszech.

Najwyższe obłożenie pokoi, wynoszące nieco poniżej 80 procent, odnotowano w miesiącach od kwietnia do czerwca. Najpopularniejszymi obiektami w Niemczech były a&o Berlin Mitte, a&o Hamburg City oraz a&o Berlin Hauptbahnhof, natomiast za granicą największą popularnością cieszyły się a&o Prague Rhea, a&o Vienna Hauptbahnhof oraz a&o Venice Mestre.
Dalsze dane za półrocze w skrócie:



Firma dokonuje szeregu inwestycji w odnawialne źródła energii, systemy planowania popytu w branży gastronomicznej, samoobsługowe zameldowanie i klucze mobilne, co pomaga utrzymać niskie ceny i uniknąć niepotrzebnych podwyżek dla klientów. Rodziny, klasy szkolne i grupy nadal stanowią główną grupę klientów a&o:Ludzie mają mniej pieniędzy w portfelach, a my zauważamy również zmianę w zachowaniach gości. Wyjazd weekendowy często trwa tylko jedną noc. Zamiast przyjazdu w piątek, wielu gości przyjeżdża teraz w sobotę> - wyjaśnia Winter.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com