TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Właściciele Setka sp. z o.o. planują otwarcie kolejnego obiektu we Wrocławiu. Kwotę do 1 miliona zł na ten cel chcą pozyskać w kampanii crowdfundingu udziałowego, promowanej na platformie Crowdway.pl. Zbiórkę zaplanowano od 11 lutego do 20 marca.
reklama
W kampanii crowdfundingowej Setka Sp. z o.o. chce pozyskać kwotę do 1 mln zł, z czego 580 tys. zł pochłonie przebudowa i aranżacja wybranego już lokalu we Wrocławiu oraz wyposażenie kuchni. Wydatki na stworzenie receptur i technologii produkcji piw spod znaku "Setka" spółka szacuje na 150 tys. zł. Pozostała część budżetu zostanie przeznaczona na system sprzedażowo-inwentaryzacyjny i pokrycie kosztów pierwszych 6 miesięcy działania restauracji.
Minimalna kwota inwestycji w Setka Sp. z o.o. w kampanii wynosi 2,5 tys. zł. W ramach benefitów crowdfundingowych o nazwach Gzik, Tatar, Żurek, Golonka i Żeberka, spółka proponuje zniżki od 15 do 20% na wizyty w restauracjach nawet do 1 roku od inwestycji.
Inwestorzy mogą sprzedać udziały w dowolnym terminie. Jednocześnie spółka proponuje możliwość wyjścia z inwestycji po 30 miesiącach od objęcia udziałów, ze zwrotem w wysokości 17,5 proc. po tym okresie. Zarząd nie planuje debiutu giełdowego w najbliższych latach, jednak nie wyklucza podjęcia decyzji o sprzedaży spółki innemu podmiotowi. W takim przypadku zaoferuje inwestorom 15-proc. zwrot z inwestycji w skali roku.
W 2019 roku przychody netto Setka Sp. z o.o. wyniosły 10,8 mln zł, przy średniorocznym wzroście przychodów (CAGR) za okres 2017-2019 wynoszącym 34%. Do 2023 roku spółka prognozuje osiągnięcie przychodów w wysokości ponad 30 mln zł, a ich dynamika będzie głównie efektem otwierania nowych lokali własnych oraz uruchomienia franczyzy. Od stycznia do września 2019 roku Setka Sp. z o.o. wygenerowała 1,16 mln zł EBITDA oraz 778 tys. zł zysku netto.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami